וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ורז' מאנג'ק: "רוצה להישאר במכבי חיפה, אבל זה לא תלוי רק בי"

14.4.2019 / 22:50

הקמרוני, שכבש ב-1:2 על מכבי נתניה: "כרגע אני מרוכז בלהביא את המועדון לאירופה בעונה הבאה". דראפיץ': "חשבנו כמו קבוצה קטנה, זה מדאיג". חמישה אוהדים של נתניה התפרעו ונעצרו

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול. אדריאן הרבשטיין
"עמדת השוער? בחרתי לפתוח עם גלזר וזה הכל". מרקו בלבול/אדריאן הרבשטיין

היא הגיעה: מכבי חיפה ניצחה הערב (ראשון) 1:2 בביתה את מכבי נתניה במסגרת המחזור ה-30 של הפלייאוף העליון בליגת העל. ירדן שועה, שהיה המצטיין על המגרש עם שער בכורה בירוק (10) וז'ורז' מאנג'ק (30) הפכו אחרי יתרון של פאטוס בצ'יראי (7) והעניקו לקבוצתם ניצחון שקטע רצף של שלושה הפסדים רצופים. חיפה עלתה למקום השלישי, שיוביל בתום העונה למוקדמות הליגה האירופית, כשבמאזנה 47 נקודות, שלוש נקודות יותר מלבני יהודה ולמכבי נתניה שנמצאות אחריה עם 44 נקודות כל אחת.

מאמן מכבי חיפה, מרקו בלבול, אמר בסיום: "תמיד טוב לנצח, שמחים מאוד, בעיקר שזה אחרי שלושה הפסדים. השחקנים נתנו את הכל וכיבדו את הקהל. בחצי הראשון שיחקנו טוב מאוד, בחצי השני הייתה ירידה מסוימת. צריך לזכור שיש עדיין דברים לתקן, נמשיך לעבוד קשה ונתקן". על ירדן שועה: "היו לו הרבה משחקים טובים, הוא בישל ונתן הופעות טובות. לא קל לעשות התאמות למועדון גדול באמצע עונה. אני מאושר בשבילו". על עמדת השוער: "בחרתי לפתוח עם עומרי גלזר במקום גיא חיימוב וזה הכל". על ז'ורז' מאנג'ק והאם הקמרוני יישאר בעונה הבאה: "היום כל הקבוצה שיחקה מצוין, גם הוא. תמיד אמרתי שאני מרוצה ממנו מאוד, אבל אנחנו עוד באפריל, אז כשיגיע מאי-יוני נדבר על העונה הבאה".

מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ'. אדריאן הרבשטיין
לא אהב את מה שראה. סלובודן דראפיץ'/אדריאן הרבשטיין

כובש השער השני, ז'ורז' מאנג'ק, דיבר על המשחק והתייחס לעתידו במועדון: "ניצחון יפה וחשוב, חזרנו לעצמנו אחרי שלושה הפסדים רצופים. אני רוצה לתת את כל כולי לקבוצה כדי שנגיע לליגה האירופית. אני רוצה להישאר בעונה הבאה, זה מועדון גדול וטוב לי כאן, אבל זה לא תלוי רק בי. כרגע אני מרוכז במטרה שהיא להביא את המועדון לאירופה בעונה הבאה".

מאמן מכבי נתניה, סלובודן דראפיץ': "חשבנו כמו קבוצה קטנה. הגענו לפלייאוף העליון בזכות ולא בחסד, ומאז אנחנו לא מצליחים להרים את עצמנו. זה מאוד מדאיג אותי, זה קרה לנו גם בשנה שעברה. זה מאני טיים, צריך לשחק כמו שצריך ואנחנו לא מופיעים למשחק. אנחנו צריכים לחשוב מה לא עובד. אנחנו צריכים להפוך מקבוצה קטנה לקבוצה גדולה אם זה מה שאנחנו רוצים להיות. לקבל גולים ככה בקלות זה לא מקובל עליי, נצטרך לתת על זה את הדעת. הכרטיס לאירופה? הכל פתוח, נוכל להגיע לאירופה גם דרך הגביע, אבל נצטרך להיות הרבה יותר טובים ומאורגנים מנטלית. אם אנחנו רוצים להקפיץ את המועדון הזה למעלה, אנחנו צריכים לשחק כדורגל הרבה יותר טוב".

אירוע שלא ירצו לזכור מהמשחק הזה הגיע מהיציע של אוהדי מכבי נתניה, שהתפרעו אחרי השער שכבש ירדן שועה. המשטרה עצרה חמישה אוהדים בחשד שניסו לפרוץ למגרש תוך תקיפת שוטרים. החמישה, תושבי נתניה בשנות ה-20-30 לחייהם, נעצרו לחקירה וככל שיידרש חקירתית יובאו מחר בבוקר אל בית המשפט השלום בחיפה, בבקשה להאריך את מעצרם ולבקש את הרחקתם מהמגרש לפרק זמן משמעותי.

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 1:2 את מכבי נתניה

לכתבה המלאה
אוהדי מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
ערב לא פשוט בחיפה. אוהדי מכבי נתניה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully