וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה מודאגת, ברדה: "לא בא לי מחמאות, הגיע הזמן לדרוש"

15.4.2019 / 6:50

הקבוצה השיגה רק 2 מ-15 הנקודות האחרונות, גם ההעפלה לגמר הגביע לא מרימה את הקבוצה, ברדה ודראפיץ' מדברים בגלוי על בעיה מנטלית: "לא ניתן יד לבינוניות במכבי נתניה"

שחקן מכבי נתניה עלי מוחמד אחרי שהורחק. אדריאן הרבשטיין
גם ההרחקה לא הוסיפה לשקט. מוחמד/אדריאן הרבשטיין

עיקרי הדברים

- בנתניה מודים: יש לנו בעיה מנטלית
- בקבוצה מנסים לשמור על סבלנות עם יחמיר הוקה
- שי ברדה: "לא ניתן יד לבינוניות במכבי נתניה"

seperator

אכזבה גדולה במכבי נתניה נוכח המשך התוצאות העגומות במשחקי הליגה האחרונים. בחמשת המשחקים האחרונים בליגה רשמה מכבי נתניה רק 2 נקודות מתוך 15 אפשריות. ההפסד אמש למכבי חיפה היה הפסדה השלישי מתוך ארבעה משחקים בפלייאוף העליון. גם סלובודאן דראפיץ מייד אחרי המשחק וגם שי ברדה במסיבת העיתונאים באיצטדיון בתום המשחק, דיברו בגלוי על בעיה מנטלית. מבחינתם הקבוצה לא מצליחה להרים את עצמה מעבר להשגת הכרטיס לפלייאוף העליון. גם האמונה של הבעלים אייל סגל שמפעל הגביע וההעפלה לגמר יפיחו רוח חיים בשחקנים עד ה-15 במאי לא מוכיחות את עצמן.

עוד בנושא
מידרדרת: מכבי נתניה הפסידה 2:1 למכבי חיפה
דראפיץ': "חשבנו כמו קבוצה קטנה, זה מדאיג"
חמישה אוהדים של נתניה התפרעו ונעצרו

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שופט הכדורגל לירן ליאני עם מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ'. אדריאן הרבשטיין
ערב מתסכל. דראפיץ' מתווכח/אדריאן הרבשטיין

שי ברדה דיבר כאמור בפתיחות לב ואמר: "אנחנו צריכים לעלות מדרגה מבחינה מנטלית. לא הגענו לפלייאוף. התפקיד שלנו כמאמנים לטפל בזה. אוי ואבוי אם הראש של השחקנים בגמר וזהו. לא ניתן יד לבינוניות במכבי נתניה. אנחנו לא נקבל את זה שפלייאוף עליון וגמר גביע זה מספיק. אנחנו רוצים לשאוף ליותר. אני מאוכזב מבחינה מנטלית. הגיע הזמן שנעשה קפיצה. לא בא לי להשתמש במלים כמו דרך ותהליך. הגיע הזמן לדרוש. לא בא לי להסתפק במחמאות. אנחנו עוסקים בספורט תחרותי ואנחנו דורשים מהשחקנים. הטענות שלי הן בעיקר לעצמנו. התפקיד שלנו הוא להתמודד עם זה ולטפל בזה".

מכבי נתניה שלחה אתמול את יחמיר הוקה בהרכב אבל האלבני שוב רשם משחק חלש והוחלף בהפסקה. להוקה יש חוזה גם לעונה הבאה. "אנחנו צריכים לנסות ולהיות סבלניים איתו. המשחק האחרון המלא שלו היה בחודש ספטמבר", אמר ברדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully