וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבנפיקה חוששים: "אל תהפכו את ז'ואאו פליקס לגיבור על"

ילד הפלא של הנשרים כבש שלושער נגד פרנקפורט ומאמנו ביקש: "חייבים לתת לו שקט כדי שימשיך להתפתח". הוטר: "כישרון נדיר"

יוטיוב

כולם מדברים על ז'ואאו פליקס. הכישרון בן ה-19 של בנפיקה כבר מככב בפנקסים של אריות היבשת, אבל אתמול (חמישי) הוא הגדיל לעשות כשכבש שלושער ב-2:4 של הנשרים על איינטרכט פרנקפורט ברבע גמר הליגה האירופית.

זה היה השלושער הראשון בקריירה הקצרה של פליקס והשלושער הראשון מאז 1992 של שחקן בנפיקה באירופה. הוא גם נכנס לספרי ההיסטוריה ככובש השלושער הכי צעיר אי פעם בליגה האירופית. לא פלא שאחרי המשחק הוא הזיל דמעות של שמחה.

בין הסקאוטים הרבים ביציע היה גם המנהל המקצועי של מנצ'סטר סיטי, צ'יקי בגיריסטיין (שבכלל הגיע כדי לעקוב אחר לוקה יוביץ'). סיטי מוזכרת בחודשים האחרונים כאחת מקבוצות רבות שמעוניינות בפורטוגלי הצעיר, שצפוי לעלות 120 מיליון יורו - סכום השחרור הנקוב בחוזהו.

בבנפיקה לא אוהבים את הרעש והמאמן ברונו לאגה אמר אמש: "אל תהפכו את ז'ואאו לגיבור על. הוא ילד שקט, הוא עולה לכר הדשא ונהנה כאילו הוא משחק כדורגל בפארק עם חברים. אנחנו חייבים לתת לו שקט כדי שהוא ימשיך לצמוח. כשהוא יהיה אפילו יותר קונססיטנטי, הוא יהיה כדורגלן נפלא".

מאמן איינטרכט פרנקפורט, אדי הוטר, אמר: "ז'ואאו פליקס שחקן אינטליגנטי שיודע לסיים וליצור. בנפיקה מאוד ברת מזל שיש לה אותו. מדובר בכישרון נדיר. בגומלין נהיה צריכים לתת לו הרבה תשומת לב, למרות שבנפיקה היא לא קבוצה של שחקן אחד".

ז'ואאו פליקס שחקן בנפיקה. רויטרס
דמעות של שמחה. פליקס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully