וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא בנפיקה: "ז'ואאו פליקס ימכר רק תמורת הסכום בסעיף השחרור"

הפורטוגלים הבהירו: "אנחנו כבר לא צריכים למכור שחקנים כדי לאזן את התקציב". דיווח מפתיע: וולבס תציע 120 מיליון יורו

יוטיוב

נשיא בנפיקה, לואיס פיליפה ויירה, מאס בחרושת השמועות בנוגע לז'ואאו פליקס ואמש (חמישי) שחרר הצהרה לערוץ הטלוויזיה של המועדון: "נמכור שחקנים רק תמורת הסכום הנקוב בסעיף השחרור שלהם".

הדברים הללו הגיעו אחרי התגברות הדיווחים על העניין הרב בכישרון בן ה-19. אחרי ריאל מדריד וברצלונה שמוזכרות חדשות לבקרים כמי שחושקות בו, אתמול סיפרו באנגליה שגם וולבס עוקבת בעניין. על פי אותו דיווח, בוולבס מקווים שסוכן העל הפורטוגלי ז'ורז'ה מנדש - שלמעשה ידו בכל במועדון - יסייע לצרף את פליקס ולגרום למעבר סנסציוני.

נשיא בנפיקה, ויירה, הבהיר אתמול: "בכל יום שעובר, המועדון מתחזק. היום אנחנו ככר לא צריכים למכור שחקנים רק כדי לאזן את התקציב. אין לנו שום רצון למכור את הכישרונות הצעירים שלנו. בכל יום הם מעלים את ערכם וזה מוכיח כמה האסטרטגיה שלנו מוצלחת. אנחנו לא במצב שהיינו בו בעבר, היום כדי לקנות את השחקנים הללו, קבוצות יצטרכו לעמוד בסעיף השחרור שלהם".

לפי הדיווחים, סעיף השחרור של פליקס עומד על 120 מיליון יורו ולמרבה הפליאה, באנגליה סיפרו אתמול שוולבס עשויה להציע לבנפיקה את הסכום העצום הזה. פליקס כבש העונה 8 שערים ובישל 5 נוספים ב-15 משחקי ליגה בפורטוגל.

ז'ואאו פליקס. GettyImages
ז'ורז'ה מנדש יתערב? ז'ואאו פליקס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully