וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "אם זו לא היתה מכבי, היה קשה להביא את האנרגיות האלו"

8.4.2019 / 22:01

מאמן ירושלים הודה שקבוצתו לא הבריקה למרות הניצחון: "חשוב שעברנו את תקרת הזכוכית למרות פתיחה רעה". אוהד של הקבוצה ירק לעבר גיא הראל ונעצר

ONE

הפועל ירושלים ניצחה הערב (שני) את מכבי תל אביב 92:98 אחרי הארכה והחזירה לעצמה את ההגמוניה בקלאסיקו אחרי שהובסה פעמיים מוקדם יותר העונה. למרות שחסרה את ג'ייקובן בראון וליאור אליהו הפצועים, הקבוצה של קטש ידעה להתעלות בעיקר בזכות משחק מצוין של שני הגבוהים שלה אמארה סטודמאייר וטיישון תומאס וגם של ג'יימס פלדין שסיים עם 23 נקודות ושלשת קלאץ' בהארכה.

בסיום המשחק התרחשה מהומה בין אוהדי ירושלים למנכ"ל גיא הראל שניגש ללחוץ ידיים לכמה מהאוהדים בירידה מהמגרש וספג יריקה מאחד האוהדים. המשטרה עיכבה את אותו אוהד, מה שיצר עימותים בתוך יציע הפועל ירושלים.

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה 92:98 את מכבי תל אביב לאחר הארכה
מאמצים במכבי תל אביב להאריך את חוזהו של טאריק בלאק לפני תום העונה

שחקני הפועל ירושלים. לירון מולדובן
כמה קשה, ככה מתוק. שחקני ירושלים חוגגים/לירון מולדובן

עודד קטש אמר בסיום: "אני מניח שאם זה לא היה מכבי, היה הרבה יותר קשה להביא את האנרגיות. היינו בעיצומם של ימים מאכזבים, כולנו חווינו אכזבה מאוד גדולה, רצינו להביא את הפיינל פור האירופי לכאן. אפשר היה לראות את זה ברבע הראשון, היינו לא בעניינים ובלי האנרגיות".

"היו לנו שני משחקים פחות טובים נגדם, חייבים לזכור שאנחנו משחקים מול קבוצה מוכשרת עם המון כלים. קשה לדעת באיזה הרכבים הם יהיו, יש להם יכולות התקפיות. בליגה הישראלית יש להם ישראלים דומיננטיים שמשפיעים על המשחק. זה היה חשוב לנו במיוחד אחרי הסיטואציה שאנחנו נמצאים בה. זה חשוב שעברנו את תקרת הזכוכית שאנחנו נמצאים בה".

יאניס ספרופולוס מאמן הצהובים אמר: "המשחק היום היה קרוב ושוויוני, וכמו שהוא הלך, הקבוצה שעשתה פחות טעויות, פחות איבודי כדור, במיוחד בסיום, ניצחה את המשחק. זה מה שקרה, היינו מאוד מרוכזים בסוף הזמן החוקי, חזרנו, היה לנו את המומנטום בתחילת ההארכה, החטאנו כמה לייאפים שפגעו בנו, לרוע מזלנו לא המשכנו באותה יכולת התקפית".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה 92:98 את מכבי תל אביב לאחר הארכה

לכתבה המלאה

הוביל את ירושלים בהארכה. טיישון תומאס (צילום: לירון מולדובן)

שחקן הפועל ירושלים טיישון תומאס. לירון מולדובן
שחקן הפועל ירושלים טיישון תומאס/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully