וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: רמי גרשון שפוף, מרקו בלבול זוכה לגיבוי

7.4.2019 / 9:47

הירוקים ספגו מול חדרה הפסד שלישי ברציפות, בקבוצה ביקרו את הרכות ("חזרנו אחורה") ואת החילוף של בלבול. גרשון שוב ספג שריקות בוז: "לא נעים"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

אכזבה קשה במכבי חיפה מההפסד אתמול (שבת) להפועל חדרה, שהותיר את הקבוצה ללא נקודות בפלייאוף העליון. אחרי שמרקו בלבול פתח בצורה מעודדת את הקדנציה שלו כמאמן, הירוקים ספגו אתמול הפסד שלישי ברציפות בליגה.

בקבוצה העבירו ביקורת קשה על השחקנים ועל היכולת, כשעיקר הביקורות מגיעות על הרכות שהקבוצה מפגינה בזמן האחרון. "מה שאפיין אותנו בנצחונות העונה זה שהיינו חזקים מנטלית ופיזית ומשחקים בצפיפות וקרובים אחד לשני", אמר גורם בקבוצה, "בשבועות האחרונים חזרנו אחורה. אין צפיפות ואין אגרסיביות, ורואים את התוצאות".

גם מרקו בלבול לא חף מביקורת, כאשר שחקנים בקבוצה אמרו שלא הבינו את הוצאתו של ירדן שועה דווקא בדקות טובות של הקבוצה. שועה עצמו ירד גם כן עצבני, כששחקנים העידו שגם ביציאה מהמגרש נראה השחקן עצבני מאוד. בכל מקרה, על אף האכזבות האחרונות, מרקו בלבול זוכה לגיבוי מלא והוא ימשיך בתפקידו גם בעונה הבאה.

כעת בקבוצה מבינים שגם המקום לאירופה בסכנה. "אם לא נסיים במקום שמוביל לאירופה זה יהיה כישלון", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו חייבים להתעורר ועכשיו".

עוד בנושא

בשבת בליגת העל: הפועל חדרה ניצחה 1:3 את מכבי חיפה בחוץ
מרקו בלבול: "אנחנו מקבלים גולים של גן ילדים"
נטע לביא: "שריקות הבוז של הקהל לא עוזרות"
משה חוגג: "מכרו לי שוודוץ טוב משכטר, שאולנארה טוב מיעקובו ושאנאן זה עלי מוחמד החדש"

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול. שלומי גבאי
התחיל טוב, נמשך פחות. בלבול/שלומי גבאי

בקבוצה יעשו לא מעט שינויים בעונה הבאה כאשר בלם נוסף צפוי להצטרף. מעמדו של אייטן ריינן בסכנה, כשגם שחקן נוסף למרכז המגרש ומגן שמאלי יגיעו לחיזוק. בנוסף דן ביטון ודויד קלטינס על הפרק.

בקבוצה התייחסו גם לשריקות הבוז נגד רמי גרשון, שאחרי השער השני של חדרה שמע את הקהל מוחה נגדו בכל פעם שנגע בכדור. מספר שחקנים עודדו אותו אחרי המשחק, וגרשון עצמו היה שפוף מאוד מהסיטואציה ונראה כעוס בסיום. "לא נעים שהקהל שלך לא מפסיק לשרוק לך בוז", אמר אחד מחבריו בקבוצה, "אני מאוד מקווה שזה היה משהו רגעי בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully