וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "מקבלים גולים של גן ילדים". לביא: "שריקות הבוז לא עוזרות"

מכבי חיפה שפופה אחרי ההפסד לחדרה, הקפטן נתן גב לרמי גרשון. ניסו אביטן מאושר: "ניצחון היסטורי, אני וחדרה זה סיפור אהבה"

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול. שלומי גבאי
מה יהיה? בלבול/שלומי גבאי

מכבי חיפה נכנסה לפלייאוף העליון במצב רוח מרומם, כשנדמה היה שהיא ומרקו בלבול על הגל. כל זה התהפך ב-180 מעלות, כשהערב (שבת) נמשך לו הפלייאוף העליון המסויט של הירוקים עם שפל חדש - הפסד בית של 3:1 להפועל חדרה, שהפסידה שישה משבעת משחקיה האחרונים עד הערב. ויטאלי גנון, עמית כהן ועדן קארצב - אלה השמות שהכניעו את החיפאים, ומה כבר נותר להגיד על חדרה? גם לאחר ההדחה מחצי גמר הגביע, הקבוצה של ניסו אביטן ממשיכה להראות שהיא הרבה יותר מסתם עוד הפתעה נעימה.

"מאכזב מאוד, עצוב מאוד להפסיד ככה בבית", הודה מרקו בלבול. "לא ציפינו למשחק כזה. בחצי הראשון היינו ממש חלשים עם הכדור, לא יצרנו מצבים. בשני ספגנו אחרי שכבר השווינו, ובסוף, כמו שקורה לנו בחודש האחרון, אנחנו מקבלים גולים של גן ילדים - גול ממתפרצת אחרי קרן שלנו, גול מ-30 מטר מצב נייח. את החוזק הזה של קבוצה שלוחצת ועושה הגנה ביחד קצת איבדנו, נצטרך לחזור לזה. זה לא משבר, אנחנו בתקופה פחות טובה, האנרגיות ירדו, אנחנו טועים במשחק ההגנה ונלחצים. ידעתי שיגיעו תקופות קשות, נצטרך לעבור אותה ביחד. אנחנו רוצים להגיע למקום שיוביל אותנו לאירופה, נעשה הכל כדי לתקן את הדברים".

נטע לביא הוסיף: "אנחנו לא טובים בזמן האחרון, זאת האמת, אנחנו צריכים לתקן את המצב ונעשה הכל כדי לעשות את זה. זה לא חוסר ביטחון, לפעמים יש ימים שלא הולך וזה קורה". על שריקות הבוז שהושמעו כנגד רמי גרשון אמר הקפטן: "שריקות בוז לשחקן כזה או אחר ממש לא עוזרות, כולנו אשמים וכולנו לוקחים אחריות".

שחקן הפועל חדרה עדן קארצב עם שחקן מכבי חיפה נטע לביא. שלומי גבאי
כולם אשמים, לא רק גרשון. לביא/שלומי גבאי

מנגד, המאמן המנצח ניסו אביטן חגג עוד ניצחון גדול בעונה גדולה: "אמרתי לשחקנים שכבוד ויוקרה זה משהו שאי אפשר לזלזל בו, והמסר עבר. אני שמח שהשחקנים שלי העיזו, אנחנו עושים דברים מדהימים השנה וזה עוד פרק בדרך, ניצחון היסטורי בפלייאוף העליון וניצחון מוצדק. מספידים אותנו מהשנייה שהגעתי לחדרה, לא נתנו לנו סיכוי בלאומית, בליגת העל, בגביע. אני לא מתייחס לכל הפרסומים לגבי, מבחינתי חדרה זה סיפור אהבה, אני לי מילים לתאר את התחושה שלי במועדון. אצטרך לחשוב מה טוב לעתיד שלי, יש לי כאן חוזה וטוב לי פה. אין לי שום דבר להודיע כרגע".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל חדרה ניצחה 1:3 את מכבי חיפה בחוץ

לכתבה המלאה
מאמן הפועל חדרה ניסו אביטן. שלומי גבאי
עוד רגע היסטורי. אביטן/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully