וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזקאל: "לא אהבתי את הגישה באימון", ניצן: "אין התרופפות"

7.4.2019 / 11:12

מאמן בית"ר ירושלים והשוער שלו סיפקו טענות מנוגדות במסיבת העיתונאים לפני הפועל תל אביב (ב', 21:00, ספורט 5), משה חוגג הודה בפני אנשי בית"ר: "למדתי מהטעויות, עכשיו האנשים שלי ינהלו"

צילום: קובי אליהו

עיקרי הדברים:

בית"ר תפגוש את הפועל תל אביב בהרכב חסר

"שחקנים כאן לא מבינים איפה הם נמצאים"

חוגג: "אמרו לי שוודוץ יותר טוב משכטר"

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים פצוע. קובי אליהו
לא יחזור העונה? עידן ורד (צילום: קובי אליהו)/קובי אליהו

בית"ר ירושלים תפגוש מחר (שני, 21:00, ספורט 5) את הפועל תל אביב במושבה בסגל חסר. הקפטן עידן ורד, שפציעתו בכף הרגל החמירה במשחק מול סכנין ייעדר, ובשבוע הקרוב תתקבל החלטה אם יטופל בזריקות או שינותח ויסיים את העונה. מיקי סירושטיין כבר נותח במיניסקוס ולא יחזור למגרשים העונה, ובנוסף אנטואן קונטה פצוע ודוד קלטינס שסובל מרגישות בשריר לאורך השבוע האחרון לא תורגל באימונים.

בשל כך עשויים אופיר קריאף או עוז ראלי לפתוח בצד ימין של ההגנה, ואילו בחלק הקדמי המאמן ניסן יחזקאל בחן אפשרות לפיה אנתוני וארן יירד לספסל כאשר אנז' פרדי פלומן ישולב בחוד. אתמול המאמן לא תירגל הרכב ונראה כי הוא מחפש את ה-11 המתאימים למפגש מחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"לי אין את הזמן להתעסק בזה". משה חוגג (צילום: ברני ארדוב)/ברני ארדוב

שחקנים בקבוצה התלוננו בימים האחרונים על ירידת אנרגיות שעשויה לעלות ביוקר במפגש הזה: "יותר מדי שחקנים כאן לא מבינים איפה הם נמצאים. כשזה שחקן אחד או שניים בקבוצה זה בסדר, כשזה 8-10 זה אומר שהמצב רע מאוד. שחקנים פה מחכים למשחק של אשדוד הערב ואומרים שאם הם לא מנצחים זה נגמר ואפשר להיות רגועים. הם כנראה התבלבלו, שכחו שמחר יש משחק נגד הפועל תל אביב, זה לא קשור למצב בטבלה". ניר קלינגר, שהגיע לביקור באימון הערב עבר בין השחקנים וחיזק אותם לקראת המשחק הערב.

אם בית"ר תסיים את הסאגה בתחתית יישבו השבוע משה חוגג ואלי אוחנה עם יוסי בניון בניסיון לסגור סופית את פרישתו בסיום העונה והמעבר לתפקיד המנהל המקצועי. רק לאחר שייסגרו הדברים תחל רשמית ההכנה לעונה הבאה, כולל החתמת מאמן. חוגג היה מרוצה מהציוות ואף אמר לאנשי המועדון: "לי אין את הזמן להתעסק בזה. מכרו לי השנה שוודוץ יותר טוב משכטר, שאולנארה יותר טוב מיעקובו ושאנאן זה עלי מוחמד החדש ואני נשאבתי לזה. למדתי מהטעויות, עכשיו האנשים שלי ינהלו את זה".

איתמר ניצן שוער בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"כולם נותנים 100 אחוז, כולם מודעים למצב, אבל לפעמים זה קצת הולך קשה". ניצן (צילום: קובי אליהו)/קובי אליהו

איתמר ניצן: "אין התרופפות"

היום בית"ר ירושלים ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מחר. המאמן הזמני ניסן יחזקאל אמר: "כל משחק הוא מאוד חשוב. עלולים להסתבך? אני לא רוצה להתייחס ליריבות מלמעלה או מלמטה, רק לבית"ר ירושלים. חשוב לי שננצח בלי קשר למה שקורה בטבלה. לקהל יש שאיפות שננצח בכל משחק, אבל אני יודע כמה המשחק הזה חשוב לקהל. זה חשוב הרבה יותר מיוקרה, כי אנחנו שורדים בטבלה. רוצה שהשחקנים שלי יהיו אחרי העונה הקשה הזאת.

יחזקאל הוסיף ש"לא אהבתי את הגישה של השחקנים באימון, אבל זו לא הייתה שאננות. השחקנים שלי יודעים על מה דיברתי. רשימת הפצועים? היא ארוכה, ואני מקווה שלפחות שניים או שלושה יעברו את הבדיקות ויהיו בסגל". על מעמדו אמר המאמן: "אני מקבל המון פידבקים ואת החיזוקים מהמערכת. אני מקבל חיזוקים מלמעלה, מההנהלה, וגם מהשחקנים. אני מאמן המון שנים, כבר הייתי בליגת העל, אני לא סתם עוזר מאמן".

על קלינגר: "אני שמח שראיתי אתמול את ניר, ואהיה שמח אם במשחק הבא יישב פה במקומי ומקווה שנחזור כמה שיותר מהר. הוא אח, ואני מחכה לו".

איתמר ניצן: "ניצחון יכול לתת הרבה אוויר, מצד שני הפסד יביא אותנו לבוץ בעייתי. נצטרך לתת הכל כדי לנצח, זה משחק מאוד חשוב". על איך הוא חי עם השמועות על הגעתו של שטקוס: "אם הייתי חושב על זה זה היה פוגע בי. המטרה שלי היא להיות הכי טוב בשביל המועדון, וכל מחשבה אחרת רק תפגע בי. אני אדם אופטימי, ומאמין שהכל יסתדר לטובה. יש לי חיבור עם המועדון, ואשמח להתחיל את מה שהמשכתי.

"כל מי שמשחק בבית"ר צריך להכין את עצמו ללחץ. או להתמודד עם זה, או להיות במקום אחר. אני נהנה מהלחץ הזה, בשביל זה אנחנו מתאמנים כל השבוע, כדי להגיע למשחקים גדולים. זה מה שחלמתי עליו בתור ילד. אנחנו תלויים בעצמנו, וצריכים לעשות הכל כדי להישאר בסיטואציה הזאת. כל משחק מייצר מציאות שונה".

ניצן נשאל על התרופפות, ואמר: "רואים במשחקים שקצת לא הולך, אבל אין התרופפות, כולם נותנים 100 אחוז, כולם מודעים למצב, אבל לפעמים זה קצת הולך קשה, כמו כל העונה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully