וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "לא מודאג מהתקציב, מאמין שדברים יסתדרו"

7.4.2019 / 15:05

מאמן הפועל תל אביב דיבר במסיבת העיתונאים על ההכנות לעונה הבאה: "אני לא מוטרד מהתקציב שיהיה". על המשחק מול בית"ר: "לא משנה מה מצב הקבוצות תמיד זה משחק מרכזי"

מחזור 29הסתיים08/04/2019
הפועל תל אביב
  • סנטוס (42)
2:1
  • (70, פנדל) פלומן
  • (90) קלטינס
בית"ר ירושלים
צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מרקו בלבול וניסו אביטן אחרי המשחק אתמול

הרכבי הקבוצות

שופט: זיו אדלר
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 8000

הפועל תל אביב ערכה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת משחקה מחר נגד בית"ר ירושלים. מי שהשתתף מטעמה של הפועל תל אביב הוא מאמן הקבוצה קובי רפואה.

המאמן נשאל על ההכנות למשחק וחשיבותו למועדון: "נכון שרצינו להיות ממוקמים במקום גבוה יותר וכך גם בית"ר אבל לא משנה מה מצב הקבוצות זה תמיד יהיה משחק מרכזי. אנחנו רוצים להבטיח את ההישארות שלנו". על תקציב הקבוצה בעונה הבאה: "לא מוטרד בזה, יהיה בסדר. כשנצטרך לשבת נדון על הדברים בצורה ראויה. מה שמעניין כרגע זה רק המשחק מחר מול בית"ר. זה משחק יוקרתי עם חשיבות גדולה עבור הקהל שלנו ונרצה לנצח בו".


עוד בנושא:

הפועל באר שבע: בן שהר חוזר להיות מלפפון לוהט
בית"ר ירושלים: ניסן יחזקאל לא אוהב את הגישה באימונים
בני סכנין: מוחמד אבו יונס וחאלד דוכי שוקלים את דרכם

עוד באותו נושא

יחזקאל: "לא אהבתי את הגישה באימון", ניצן: "אין התרופפות"

לכתבה המלאה
קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
לא מוטרד מהתקציב בעונה הבאה. רפואה/לירון מולדובן

בהפועל תל אביב חדורי מוטיבציה לקראת המשחק מחר (שני) נגד בית"ר ירושלים במושבה (21:00, ספורט 5) . קובי רפואה החל להכין את שחקניו פסיכולוגית כבר לאחר המשחק מול הפועל חיפה וגם במהלך השבוע הבהיר לשחקנים באסיפה וגם בשיחות אישיות: "מה שהיה מול הפועל חיפה לא יחזור, זה לא קשור לתוצאה, אתם תחזרו לאכול את הדשא".

האדומים מרגישים שבית"ר פגיעה, ושחקנים בקבוצה אמרו לקראת המשחק: "זה אולי המשחק האטרקטיבי האחרון שנשאר לנו השנה וגם הזדמנות לפצות את הקהל על העונה הזאת. במשחק הקודם בית"ר ניצחו אותנו במושבה 3:0 אבל הקבוצות היום שונות, אנחנו קבוצה טובה יותר וצריכים לנצח".

שחקן הפועל תל אביב, עמנואל בואטנג. יוסי ציפקיס
יפתח במקום לקס. עמנואל בואטנג/יוסי ציפקיס

בצד המקצועי, עידן כהן וניר לקס ייעדו בשל צהובים. עמנואל בואטנג צפוי לפתוח על חשבונו של לקס ואילו בצד ימין רפואה מתלבט אם להסיט את אוראל דגני או לפתוח עם עבדי פרחאת. בכל מקרה המאמן חזר והדגיש השבוע את הלחץ שהוא מצפה משחקניו לעשות על שחקני בית"ר משריקת הפתיחה.

בנוגע להכנות לעונה הבאה, במועדון מעריכים כי עד סוף חודש אפריל ניתן יהיה לקבל תמונת מצב ריאלית לגבי התביעות בפיפ"א והשפעתן הכלכלית על העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully