וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מוחמד אבו יונס וחאלד דוכי שוקלים את המשך דרכם

7.4.2019 / 13:45

ראשי הקבוצה שנתקלו בגישה עוינת מצד הקהל במשך רוב העונה, עשויים לעזוב במקרה של ירידת ליגה. שחקן: "לא יפתיע אם מישהו מהם יחליט לקום וללכת". בסכנין מקווים לניצחון של הפועל תל אביב על בית"ר

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מרקו בלבול וניסו אביטן אחרי המשחק אתמול

בבני סכנין השלימו עם הירידה לליגה הלאומית כשכעת סימן השאלה הגדול ביותר הוא המשך דרכם של יושב הראש מוחמד אבו יונס והמנכ"ל חאלד (דוכי) קאסום בקבוצה גם במקרה של ירידה.

במשך רוב העונה היה קהל הקבוצה נגד ראשי הקבוצה מה שלא תרם למאמצי ההנהלה שניסו לשנות את המצב העגום במועדון העונה ולמנוע את ההסתבכות בתחתית. "לא יפתיע עם מישהו מהם יחליט לקום וללכת", אמר שחקן בקבוצה והוסיף: "איך יכול להיות שקבוצה במצבנו שומטת משחק אחרי משחק נקודות חשובות אחרי שהיא מובילה. מילא היינו קבוצה צעירה אבל יש פה שחקנים מנוסים שעברו דבר או שניים בכדורגל. זו עונה שהיא כתם ענק למועדון ולכולנו".

למרות המצב הקשה המאמן אלדד שביט מנסה לדרבן את שחקניו ולהחדיר בהם אמונה. בקבוצה מקווים שהפועל תל אביב תנצח את בית"ר ירושלים ותשאיר אותה במרחק של שבע נקודות מסכנין.

בגזרת השחקנים עושה רושם שמוחמד גדיר, מהראן ראדי, מוחמד כליבאת, מארון גנטוס, שלומי אזולאי וישראל זגורי יעזבו. גם השוער ושחקן הבית של המועדון מחמוד קנדיל יעזוב כאשר לא מעט קבוצות מתעניינות בשירותיו וביניהן גם הפועל חיפה שמגששת בסביבתו, ותפנה אליו במידה וארנסטס שטקוס יעזוב בתום העונה.


עוד בנושא:

הפועל תל אביב: דריכות לקראת המפגש נגד בית"ר ירושלים
הפועל באר שבע: "יכולים למצוא שחקן כמו ג'ון אוגו בחינם"
הפועל חיפה: כץ נותן עדיפות לשרון מימר על פני חיים סילבס

שוער בני סכנין מחמוד קנדיל פגוע. אדריאן הרבשטיין
יעזוב בתום העונה? קנדיל/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully