וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: יואב כץ נותן עדיפות למימר, סילבס מועמד להחליפו אם יעזוב

7.4.2019 / 10:44

בעלי הפועל חיפה אמור לנחות בישראל בימים הקרובים ולנסות לסכם עם מאמן הקבוצה לקראת העונה הבאה. אם המשא ומתן עם מימר לא יצלח, מאמן קרית שמונה לשעבר עשוי להגיע במקומו

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מרקו בלבול וניסו אביטן אחרי המשחק אתמול

אחרי ההפסד של הפועל חיפה אתמול (שבת) לעירוני קרית שמונה (3:0) יגיע יואב כץ ארצה בימים הקרובים בכדי לדון עם שרון מימר על ההכנות לעונה הבאה. שחקן בקבוצה אמר אתמול: "לכולם חשוב לסיים את העונה בצורה טובה כי זה מה שזוכרים אבל אנחנו בלופ של כדור שלג שלא עוצר ומתקשים לצאת ממנו".

כץ מאוכזב מאוד ממצב הקבוצה ובעיקר מן החצי השני של העונה, אך למרות זאת מימר זוכה לתמיכה ממרבית אנשי המועדון ובעיקר מכיוונו של הבעלים. אם המשא ומתן עם מימר לא יצלח בסופו של דבר חיים סילבס הוא המועמד המוביל להחליפו וכץ עשוי להיפגש איתו ולברר האם ירצה לקחת על עצמו את אימון הקבוצה. המאמן הנוכחי זוכה בכל מקרה לעדיפות על פני כל מועמד אחר ובמועדון החיפאי לא יפנו לשום מאמן אחר עד מיצוי המשא ומתן עם מימר.

גם בגזרת השחקנים יהיו שינויים רבים כשלא מעט מהם יעזבו ובמקומם יגיע רכש חדש. בקבוצה עדיין לא החליטו האם לממש את האופציה לעונה הבאה על החלוץ בן אז'ובל שכבש העונה ארבעה שערים כאשר כץ צפוי לשוחח עם אנשי הפועל עכו בדרישה להוריד את סכום האופציה כשנראה שאם עכו לא תסכים הפועל חיפה לא תממש את האופציה.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע חוזרת לחפש מציאות: "נתחיל לחפש שוב שחקנים כמו ג'ון אוגו ואובידיו הובאן"
הפועל תל אביב: "מול בית"ר ירושלים זאת הזדמנות נהדרת לפצות את האוהדים על העונה הלא טובה"
עירוני קרית שמונה סוף סוף חוגגת: "הכל הולך קשה", מסתמן שתומר קשטן לא ימשיך בקבוצה

שחקן הפועל חיפה, בן אז'ובל. יוסי ציפקיס
ימשיך בעונה הבאה בכרמל? אז'ובל/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully