וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סביליה ניצחה 0:2 את אלאבס במאבק על הכרטיסים לאירופה

רוקה מסה ופאבלו סראביה כבשו והעלו את האנדלוסים למקום השישי על חשבון היריבה, וכעת הם רק נקודה מהכרטיס לליגת האלופות. 0:1 דרמטי ללגאנס על ויאדוליד בדקה ה-96, ריאל סוסיאדד ניצחה 1:2 את בטיס

פלייר השחקנים המרוויחים/עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: 20 המשתכרים הבכירים בכדורגל העולמי

שלושה משחקים נעלו הערב (חמישי) את המחזור ה-30 בליגה הספרדית, כשבראשון ניצחה סביליה 0:2 את אלאבס ועלתה על חשבונה למקום השישי. לגאנס התקרבה להישארות עם 0:1 על ויאדוליד בדקה ה-96, ואילו ריאל סוסיאדד גברה 1:2 על בטיס.

רוקה מסה שחקן סביליה עם פאבלו סראביה. רויטרס
צמד הכובשים של סביליה. רוקה מסה עם פאבלו סראביה/רויטרס

סביליה - אלאבס 0:2

האנדלוסים התאוששו מההפסד הביתי לוולנסיה ונצמדו אליה, כשלשתי הקבוצות נקודה פחות מחטאפה המחזיקה במקום הרביעי ובכרטיס לליגת האלופות. רוקה מסה, הקשר האחורי שלא מרבה לכבוש, מצא את החיבורים בדקה ה-41 אחרי הכנה של פאבלו סראביה וחגג שער ליגה ראשון במדי סביליה. אלאבס קיוותה להפתיע ולהיצמד לחטאפה, אבל בדקה ה-80 נכנעה לשער של סראביה שסגר עניין. הפסד שני רצוף לאלאבס שכרגע נמצאת במקום השביעי שלא מוביל לאירופה.

עוד באותו נושא

מרסלו סופג אש צולבת, זידאן מגונן: "סומך עליו, הוא שחקן מפתח"

לכתבה המלאה
מיקל אויארסבאל שחקן ריאל סוסיאדד. GettyImages
השווה את מאזן שעריו מהעונה הקודמת. מיקל אויארסבאל/GettyImages

ריאל סוסיאדד - בטיס 1:2

מאז דצמבר 2003 לא הצליחו הירוקים לנצח באנואטה, והם כשלו במשימה גם הפעם ואיבדו את המקום התשיעי לטובת ריאל סוסיאדד. המארחת הגיעה אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון, אבל נהנתה מכושרו הטוב של מיקל אויארסבאל. הקיצוני בן ה-21 בישל בתרגיל קרן לחואנמי בדקה ה-17 והכריע את המשחק מאסיסט של חואנמי בדקה ה-83 עם שערו ה-12 העונה - בדיוק אותה כמות שכבש בעונה שעברה. סרחיו קנאלס השווה זמנית מול קבוצתו הקודמת לאחר פריצה של כריסטיאן טייו מצד שמאל בדקה ה-56.

לגאנס - ויאדוליד 0:1

דרמה אדירה בבוטארקה, שם המארחת הבטיחה לעצמה כמעט בוודאות עוד עונה בלה ליגה. פעמיים ה-VAR קבע כי לא מגיע ללגאנס פנדל, אבל האירועים הובילו לתוספת זמן ארוכה ובדקה ה-96 היה זה הארגנטינאי גידו קאריז'ו שנגח לרשת אחרי הרמה של חואנפראן מצד ימין. לגאנס עם 39 נקודות ומרחק 10 מהקו האדום, בעוד ויאדוליד במקום ה-16 ורק נקודה משם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully