וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסלו סופג אש צולבת, זידאן מגונן: "סומך עליו, הוא שחקן מפתח"

המגן במוקד אחרי ההפסד של ריאל מדריד לוולנסיה: "הוא לא מזכיר את הכדורגלן שהיה פעם. הכושר שלו יותר ממדאיג"

פלייר השחקנים המרוויחים/עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי כ-12 שנים בריאל מדריד, אחרי 480 הופעות בכל המסגרות ותפקיד מפתח ב-20 תארים שונים במדים הלבנים, מרסלו סופג אש צולבת. הבלאנקוס הפסידו אתמול (רביעי) 2:1 לוולנסיה בתום הופעה רעה, אבל עיקר הביקורת מופנית למגן הברזילאי.

אחרי המשחק אמש, זינדין זידאן אפילו נדרש להגן על המגן בן ה-30 ואמר: "מרסלו הוא מרסלו, אני סומך עליו, הוא שחקן מפתח והוא חשוב לקבוצה. אני אוהב את הסגנון שלו, אני רואה אותו באימונים והוא טוב. זו עונה קשה, לא רק למרסלו, אלא לכל הקבוצה".

מרסלו מתגעגע לחברו הטוב כריסטיאנו רונאלדו ובתקשורת בספרד דווח פעמים רבות בחודשים האחרונות שייתכן שהוא יעבור ליובנטוס בקיץ. במרוצת העונה הוא איבד את מקומו בהרכב, אבל החזרה של זידאן הייתה אמורה לשנות את פני הדברים. מרסלו חזר להרכב והדיווחים על יובנטוס התחלפו בכאלה על רצון להישאר. אבל אתמול הוא עמד בין הכוונות של התקשורת.

שחקן ריאל מדריד, מרסלו, מול שחקן ולנסיה, קרלוס סולר. GettyImages
ב"מארקה" כתבו: "זידאן חייב לשאול את עצמו האם הוא יכול להחזיר את מרסלו לעצמו"/GettyImages

רובן חימנס כתב ב"מארקה": "הבעיה היא שמרסלו חזר לשחק, לא שלוקה זידאן פתח נגד ווסקה. הברזילאי נראה כמו הצל של עצמו. הכושר שלו יותר ממדאיג, אי אפשר להסביר אותו".

הפובליציסט קרלוס קרפיו, הוסיף: "זידאן יהיה צריך לקבל הרבה החלטות ואחת מהן תהיה בנוגע למרסלו. נראה כאילו למרות שהוא שחקן כל כך איכותי, הוא עושה הכל כדי שריאל מדריד תיפרד ממנו בקיץ. מרסלו הוא אחד מהשחקנים המיוחדים בסגל, אבל זידאן חייב לשאול את עצמו האם הוא יכול להחזיר אותו לעצמו".

ב"ספורט" הקטלאני כתבו: "מרסלו נלחם ללא מנוחה כדי לחזור לעצמו, אבל מזכיר לעתים רחוקות את הכדורגלן שהוא היה". ב"מונדו דפורטיבו" הוסיפו: "מרסלו היה שותף למשחק ההתקפה של ריאל מדריד, אבל בלתי נראה בהגנה. הוא חזר להרכב כבר לפני כמה משחקים, אבל בינתיים אין שום סימן לשיפור".

שחקן העבר של ריאל מדריד, פרדראג מיאטוביץ', אמר עוד לפני המשחק אתמול: "מרסלו הוא הקפטן השני של הקבוצה, הוא משחק בה הרבה שנים והוא המגן השמאלי השני הכי טוב בהיסטוריה של המועדון, אחרי רוברטו קרלוס. יש לו עונה לא טובה, אבל זה יכול לקרות לכל אחד. אני בטוח שהוא יכול לחזור לעצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully