וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגיע הזמן ל*יין את מכבי". צפו באבוקסיס ואברמוב שרים "המורי הזקן"

הרשתות החברתיות הוצפו בקטע וידאו של אנשי בני יהודה, ביניהם הבעלים והמאמן, שרים נגד הקבוצה אותה ניצחו בחצי גמר גביע המדינה. בקבוצה מאושרים: "חייבים להביא את הגביע לשכונה"

יוסי אבוקסיס חוגג בשיר המורי הזקן/רשתות חברתיות

בווידאו: צפו בסרטון המדובר

בווידאו שהופץ ברשתות החברתיות נראים אנשי בני יהודה, ביניהם הבעלים ברק אברמוב והמאמן יוסי אבוקסיס, שרים את השיר הידוע "המורי הזקן" עם השינוי המפורסם מהיציע "הגיע הזמן ל*יין את מכבי" (במקום "הגיע הזמן ללכת למורי"). השירה הייתה במהלך החגיגות אחרי הניצחון על מכבי תל אביב בחצי הגמר ויש לציין שבווידאו הויארלי, אבוקסיס לא נראה במהלך שירת השורה על הקבוצה הצהובה.

השמחה אחרי הניצחון הורגשה היטב גם בחדר ההלבשה מיד אחרי המשחק. "אם איציק עזוז שר 'תנו לאיציק להניף את הגביע', אפשר להבין איזה שמחה יש אצל כולם", אמרו בקבוצה. "חייבים להביא את הגביע לשכונה. חיכינו למשחק הזה ואנחנו מרגישים שיצאנו גדולים, אין אושר כזה".

אברמוב אמר אתמול: "זה כיף גדול. להגיע לגמר גביע עונה שנייה מתוך שלוש שנים שאני כאן זה מרגש מאוד. להנחיל למכבי תל אביב הפסד ראשון העונה, זה עוד יותר מרגש. הייתה לנו אמונה גדולה, כל מי שדיבר איתי שמע שאנחנו באים לנצח את המשחק, לא באנו לשחק טוב, באנו לנצח את המשחק חד משמעית".

עוד בנושא

ממרתפי ליגה א': יובל אשכנזי הוא סיפור הסינדרלה המושלם
בני יהודה ניצחה 0:1 את מכבי תל אביב ועלתה לגמר הגביע
אבוקסיס דמע: "הכול היה מרגש, הדקה של הגול הייתה מיוחדת"

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה עם הבעלים ברק אברמוב. קובי אליהו
יוסי אבוקסיס וברק אברמוב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully