וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס דמע בסיום: "הכול היה מרגש, הדקה של הגול הייתה מיוחדת"

3.4.2019 / 22:53

שחקני בני יהודה רקדו בחדר ההלבשה אחרי העלייה לגמר, המאמן: "הגיע הזמן שמישהו ינצח את מכבי תל אביב". הכובש אשכנזי: "עברתי הרבה דברים קשים בכדורגל, סוד הקסם זה רעב ורצון". הבעלים אברמוב: "שיניתי את הגישה במועדון, אבוקסיס המאמן הטוב בארץ"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בני יהודה עשתה הערב (רביעי) את מה שמעטים האמינו שהיא מסוגלת, כשניצחה 0:1 את מכבי תל אביב בחצי גמר גביע המדינה בטדי עלתה לגמר בפעם השמינית בתולדותיה. יובל אשכנזי עם בעיטה נהדרת בדקה ה-77 העניק את הניצחון לכתומים והקפיץ כ-4,000 אוהדים ביציע. השחקנים חגגו לאחר שריקת הסיום את הניצחון הגדול, במשחק בו הפכו לראשונים העונה שמנצחים את מכבי תל אביב בישראל.

גמר הגביע ייערך ב-15 במאי באצטדיון בחיפה. בני יהודה תשתתף בו כאמור בפעם השמינית בתולדותיה ואילו מכבי נתניה בפעם החמישית. הזכייה היחידה של נתניה הייתה ב-1978, אז ניצחה 1:2 בגמר את בני יהודה. 41 שנים אחרי, נזכה לשחזור.

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה עם הבעלים ברק אברמוב. קובי אליהו
חיכה כמעט שבע שנים לניצחון על מכבי תל אביב. יוסי אבוקסיס חוגג עם ברק אברמוב/קובי אליהו

יוסי אבוקסיס, שניצח את מכבי תל אביב לראשונה מאז נובמבר 2012 (אז כמאמן הפועל תל אביב) דמע בסיום ואמר: "בשריקת הסיום התרגשתי מאוד. מכבי תל אביב לא הפסידה כל השנה, דיברנו על זה שיאללה, הגיע הזמן שמישהו ינצח אותה. צריך לפרגן להם, הם קבוצה אדירה עם מאמן גדול, אבל הגיע הזמן שמישהו ינצח אותה. אי אפשר לא להפסיד עונה שלמה. הכול היה מרגש, הקהל היה מדהים היום ודחף אותנו, הדקה של הגול הייתה מיוחדת. זה הישג לא פשוט, דווקא במאני טיים. חיכינו מרגע ההגרלה למשחק הזה. בהגרלה כולם אמרו 'רק לא מכבי', ואני אמרתי שכדי לזכות בגביע צריך לנצח גם אותם. צריך לזכור שעוד יש לנו גמר ומשחקי פלייאוף. אני שמח וגאה בשחקנים, אבל צריך להמשיך להילחם חזק על אירופה בפלייאוף וגם בגמר נגד נתניה. המחמאות מגיעות לשחקנים, הם נתנו משחק הירואי והם הגיבורים הערב. כמה חשוב לזכות בגביע הזה? לא רק לי, אלא לכל המערכת".

עוד באותו נושא

גביע המדינה: בני יהודה ניצחה 0:1 את מכבי תל אביב ועלתה לגמר

לכתבה המלאה
יובל אשכנזי שחקן בני יהודה. קובי אליהו
יובל אשכנזי חוגג/קובי אליהו

כובש השער, יובל אשכנזי: "עברתי הרבה דברים קשים בכדורגל. אני מקדיש את הגול והניצחון הזה לחבר שלי בבית שחולה במחלה קשה, ואני יכול רק להגיד לו שיילחם ויהיה חזק, הוא האמין בי מההתחלה. אני שמח שעשינו את זה, ניצחון אדיר. האמנתי מהרגע הראשון. לא אני עשיתי את זה לבד, כל הקבוצה עשתה עבודה נהדרת, מהשוער ועד החלוץ. כולם נלחמו כמו מטורפים, חבורה של גברים. סוד הקסם זה רעב ורצון. אין כאן כישרונות, כולם רוצים ורעבים לזה".

הבעלים ברק אברמוב הוסיף: "כיף, כיף גדול. עונה שלישית שלי פה ופעם שנייה שאני מגיע לגמר גביע. מהרגע שהגעתי למועדון שיניתי קצת את הגישה של בני יהודה. אנחנו לא מפחדים, מסתכלים לכולם בגובה העיניים, גם למכבי תל אביב. הכדורגל עושה לי כיף השנה, אנחנו מצליחים. המועדון מסודר ומתנהל כמו שאני רוצה. יש חיבור מצוין בין הצוות המקצועי לשחקנים ולהנהלה. המועדון הזה חזק והולך קדימה. ברגע שאנחנו ביחד, קשה להזיז אותנו. יוסי אבוקסיס לדעתי הוא המאמן הכי טוב בארץ. בכלים ובתקציב שיש לו הוא עושה קסמים".

שחקני בני יהודה חוגגים. קובי אליהו
שחקני בני יהודה חוגגים/קובי אליהו
שחקן בני יהודה מאוויס צ'יבוטה חוגג. קובי אליהו
מאוויס צ'יבוטה בטירוף/קובי אליהו
שחקן בני יהודה דולב חזיזה חוגג עם חבריו לקבוצה. קובי אליהו
דולב חזיזה והזהובים חוגגים העפלה שמינית לגמר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully