וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי תל אביב מודים: "באנו יהירים ושחצנים"

4.4.2019 / 7:00

אחרי ההדחה, שחקני מכבי תל אביב מודים ש"קיבלו סטירת לחי", איביץ' הודף את הביקורות על ההרכב, בקבוצה מגבים אותו, אבל גולדהאר מתחיל להפנים: עם הסגל הזה, יהיה קשה לעמוד ביעדים הבאים

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר ה-0:1 של בני יהודה על מכבי תל אביב

עיקרי הדברים

- שחקנים במכבי תל אביב מודים: "הגענו קצת יהירים ושחצנים"
- איביץ' מתעקש: "לא הייתי משנה את ההרכב גם אם המשחק היה מתחיל שוב"
- בקבוצה הדפו את הביקורות כלפי ספסולם של עטר ושוינפלד
- המון שאלות נותרו פתוחות לעונה הבאה

seperator

1. השחקנים מודים: "באנו קצת יהירים, קצת שחצנים"

תחושות קשות מאוד במכבי תל אביב אחרי ההפסד 1:0 אמש (רביעי) לבני יהודה בחצי גמר גביע המדינה. במשך דקות ארוכות ישבו שחקני הקבוצה בחדר ההלבשה באיצטדיון טדי וסירבו להאמין שאת ההפסד היחיד שלהם העונה הם רשמו במעמד שבו אי אפשר לתקן. התחושה הכללית בקרב לא מעט שחקנים בתום המשחק היתה שלמרות כל האזהרות והאמירות על כך שצריך לשים בצד את האליפות ולהתרכז רק בגביע המדינה, עדיין השחקנים היו בסוג של נינוחות ואולי אפילו סבלו מביטחון מופרז. "חטפנו סטירת לחי ברגע שבו היינו צריכים להיות הכי מפוקסים והכי מחויבים", אמר אמש אחד השחקנים. "לא נכנסנו למשחק טוב. באנו קצת יהירים, קצת שחצנים. חשבנו שהכל יהיה בסדר וקיבלנו שיעור מבני יהודה".

לא כולם במכבי תל אביב קיבלו את ההסברים של אוראל גרינפלד וזיו אדלר, אבל בקבוצה קיימת תמימות דעים שאי מתן הפנדל לקבוצה הוא לא הדבר שהביא להדחה, אלא רק היכולת של הקבוצה ברוב דקות המשחק.

עוד בנושא

בני יהודה ניצחה 0:1 את מכבי תל אביב ועלתה לגמר הגביע
שופט ה-VAR טען כי לא הגיע פנדל, איביץ': "הפסד שיהווה לקח"
אבוקסיס דמע: "הכול היה מרגש, הדקה של הגול הייתה מיוחדת"

עוד באותו נושא

שופט ה-VAR טען כי לא הגיע פנדל, איביץ': "הפסד שיהווה לקח עבור מכבי תל אביב"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב אבי ריקן מאוכזב. קובי אליהו
מחיר השחצנות. שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים/קובי אליהו

2. איביץ' מתעקש: לא הייתי משנה את ההרכב

"גם אם הייתי צריך להתחיל את המשחק הזה מההתחלה, הייתי בוחר את אותו הרכב שהעליתי. בוודאות", זו אולי היתה כותרת דבריו של ולאדן איביץ' אמש במסיבת העיתונאים לאחר המשחק. "לא הייתי עושה שום שינוי ב-11 שהעליתי, גם אם המשחק הזה היה מתחיל שוב". ועם כל הביטחון שהיה לאיביץ' בהרכב שהוא העלה, אף שהוא היה שונה מההרכב שניצח את מכבי חיפה בשבת האחרונה, מאמן מכבי תל אביב לא בא בטענות לשחקנים: "אני לא אדם שידבר אחרי שהוא מפסיד משחק ויבוא להאשים את השחקנים שלו. זה לא אני וזה לא המאמן שאני. זה לא הסגנון שלי. אני לא אגיד שזה אשם או זה אשם. מה שיש לי לומר, אגיד להם ולא לתקשורת. כרגע אני לוקח על עצמי את ההפסד הזה. זו הדרך בה אני עובד".

איביץ' לא קיבל את הטיעון ששחקניו לא ידעו לשים בצד את האליפות בה זכו רק בשבת שעברה. "אני לא חושב שזה תירוץ. אני גאה בשחקנים שלי שנלחמו עד הסוף וגם אחרי שהיינו בפיגור, הם כמעט השוו ואולי היינו מנצחים בהארכה. שיחקנו נגד קבוצה טובה. קבוצה שעשתה לנו צרות בליגה לפני פחות מחודש. אז הם כמעט השוו אחרי שאנחנו הובלנו 1:2 והיום אנחנו כמעט השווינו אחרי שהם הובילו 0:1".

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. קובי אליהו
לא מתחרט. איביץ'/קובי אליהו

3. בקבוצה הודפים את הביקורות על איביץ'

גורמים בקבוצה הגיבו בביטול לביקורות שהושמעו אמש כנגד ההחלטה של איביץ' לעלות בהרכב עם איתי שכטר ויונתן כהן במקום ארון שוינפלד ואלירן עטר. "אלה דברים שהלכו מצוין כל העונה. אז בגלל שהפסדנו צריך לבקר את ההחלטה של המאמן?", אמר גורם במועדון. "איביץ' עשה כל העונה רוטציות ושינויים וזה עבד מצוין. הרי אתם הייתם שואלים איך הוא משנה הרכב מנצח ובכל זאת אנחנו באים אחרי זה ומנצחים שוב. אז פעם אחת זה לא הלך לו והוא ניהל את המשחק רע? כשל בבחירת השחקנים להרכב? זו ביקורת טבעית, אבל היא לא נכונה. שכטר ויונתן כהן לגיטימיים להרכב, גם אם אלירן עטר הוא מלך השערים של הקבוצה וגם אם שוינפלד כבש שער בשבת האחרונה".

שחקן מכבי תל אביב איתי שכטר. קובי אליהו
"פתאום הוא לא לגיטימי להרכב?" שכטר/קובי אליהו

4. המשחק שצריך להוות תמרור אזהרה

המשחק החלש של מכבי תל אביב אמש מהווה תמרור אזהרה נוסף שקיבלה הקבוצה לקראת המשימה החשובה ביותר שלה ממש בעוד שלושה חודשים. עם כל הכבוד לגביע המדינה ואפילו לאליפות המדינה, הדבר הכי חשוב למכבי תל אביב ולבעליה מיטש גולדהאר הוא כרטיס לליגת האלופות ואם לא אז לפחות לשלב הבתים בליגה האירופית, בו מכבי תל אביב לא היתה העונה. המשחק אתמול היכה את מכבי תל אביב בבטן הרכה.

מיטש גולדהאר, ג'ק אנגלידיס ובן מנספורד שמיהרו לעזוב אמש את האיצטדיון, צריכים להפנים שעם הסגל הנוכחי יהיה קשה מאוד עד בלתי אפשרי לעמוד ביעדים שהם מציבים. ברק יצחקי שאמון על הסקאוטינג כבר צריך להיות עם רשימת שחקנים איכותית יותר לעונה הבאה. שחקנים שמסיימים חוזים או שאפשר להביאם בסכומים נמוכים מאוד.

כל השאלות במכבי תל אביב נותרו ללא תשובות. מה יהיה עם פרדראג ראיקוביץ' ומי יבוא במקומו? האם צריך להילחם על אלי דסה ואיך אפשר לשדרג את העמדה שלו? מה עושים עם ז'איר אמאדור, בלם זר, אם הוא לא משחק במשחק כל כך חשוב כמו אמש? מתי יחזרו אורוש ניקוליץ' ואייל גולסה והאם הם יספיקו? האם עומר אצילי יכול לשדרג את היכולת שלו ואיך מוצאים חלוץ טוב יותר מול הגנות הרבה יותר טובות? הרבה שאלות פתוחות, אבל ההדחה אתמול אולי חידדה את מה שלא היה ברור לכולם. מכבי תל אביב רשמה עונה עצומה עם אליפות מטורפת, אבל עם איך שהיא בנויה עכשיו, יהיה לה קשה מאוד באירופה ועוד עונה בלי כסף ויוקרה ביבשת, לא יכולה לעבור לסדר היום.

בעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר. ברני ארדוב
דרוש חיזוק. גולדהאר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully