וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופט ה-VAR טען כי לא הגיע פנדל, איביץ': "הפסד שיהווה לקח עבור מכבי תל אביב"

3.4.2019 / 22:58

המאמן לאחר ההפסד 1:0 לבני יהודה בחצי הגמר: "האליפות לא השפיעה". ההתאחדות: "האירוע נבדק ב-VAR, הוחלט שאין הצדקה לפנדל"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מי אמר שמכבי תל אביב לא מסוגלת להפסיד? בני יהודה הפתיעה הערב (רביעי) בגדול את האלופה, הנחילה לה הפסד ראשון ליריבה ישראלית בחצי גמר גביע המדינה עם 0:1 גדול, והבטיחה את מקומה בגמר הגדול נגד מכבי נתניה ב-15 במאי באצטדיון בחיפה. הצהובים חגגו אליפות ביום שבת וחלמו על טרבל, אבל הם נאלצו לרדת מנוצחים לראשונה אחרי 34 משחקים רצופים בכל המסגרות. המאמן ולאדן איביץ' נאלץ לרדת מנוצח לראשונה העונה במסגרת ישראלית, ושחקניו לא הצליחו לנקום בזהובים על ההפסד האכזרי בגמר גביע המדינה ב-2017.

הצהובים דרשו פנדל בתוספת הזמן בטענה לנגיעת יד של איסמעילה סורו, ואיביץ' אמר בסיום מסיבת העיתונאים כי השופט אוראל גרינפלד אמר לו שחיכה לקבל קריאה מהשופט זיו אדלר והיא לא הגיעה. אדלר עצמו טען כי לא היה מקום לשריקה מפני שסורו נגח לעבר היד שלו שהייתה צמודה לגוף, ולכן כלל לא הפנה את תשומת לב השופט. תגובת ההתאחדות בנוגע לעניין: "אירוע נגיעת היד בדקה ה-90 ברחבת בני יהודה נבדק במהלך המשחק על ידי שופטי ה-VAR מספר פעמים וההחלטה היתה שאין הצדקה לכדור עונשין מ-11 מטר בהתאם להחלטת שופט המשחק אוראל גרינפלד".

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. קובי אליהו
הפסד ראשון העונה במסגרת ישראלית. ולאדן איביץ'/קובי אליהו

המאמן הסרבי אמר בסיום: "לא ניצחנו, הרבה דברים לא נעשו טוב. היו לא מעט טעויות, לא שיחקנו נכון. במחצית השנייה הם בעטו פעם אחת אחרי מצב נייח שבו איבדנו ריכוז ושילמנו על כך. לאחר מכן יצרנו מצבים, היינו הקבוצה הטובה יותר במחצית השנייה, אבל זה לא עזר. אלירן עטר? זו הייתה החלטה שלי שהוא לא יפתח. עד עכשיו לא ידענו מה זה הפסד, לא הפסדנו אפילו פעם אחת. זה משחק אחד שיהווה לקח גדול עבורנו עד לסיום העונה".

על חגיגות האליפות בשבת אמר איביץ': "אני לא חושב שהאליפות השפיעה. זה נורמלי אחרי שמחזירים אליפות אחרי ארבע שנים, אבל החגיגות היו רק באצטדיון ומשם התחלנו להתכונן למשחק. זה קורה, זה נורמלי ונצטרך להמשיך לשחק בליגה ולנסות לסיים את העונה בצורה הטובה ביותר לפני שנתכונן לעונה הבאה. המטרה שלנו הייתה להגיע לגמר, לא עמדנו ביעד וכמובן שאנחנו מאוכזבים, אבל אין יותר מדי זמן להיות עצובים על המשחק הזה. עד סוף העונה נבחן מי ימשיך איתנו ומי לא".

עוד באותו נושא

גביע המדינה: בני יהודה ניצחה 0:1 את מכבי תל אביב ועלתה לגמר

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב שרן ייני מאוכזב. קובי אליהו
שרן ייני מאוכזב/קובי אליהו
שחקן מכבי תל אביב אבי ריקן מאוכזב. קובי אליהו
אבי ריקן בסיום/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully