וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקי דה יונג: "הייתי קרוב להצטרף לטוטנהאם בקיץ האחרון"

שחקנה של אייאקס שחתם בינואר האחרון בשורות ברצלונה הסביר את סירובו לקבוצה האנגלית: "הרגשתי שזה לא הזמן הנכון עבורי לעזוב את הולנד, תמיד חלמתי לשחק בברצלונה"

פלייר השחקנים המרוויחים/עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: המשתכרים הגבוהים ביותר בכדורגל העולמי

התקשורת הספרדית פרסמה היום (רביעי) חלקים מן הראיון של פרנקי דה יונג, שחקנה של אייאקס והחל מהקיץ הקרוב ישחק בשורות ברצלונה לאתר "4-4-2". "הייתי קרוב להצטרף בקיץ האחרון לטוטנהאם אבל הרגשתי שזה לא הזמן הנכון עבורי לעזוב את אייאקס", הפתיע ההולנדי הצעיר שנרכש על ידי ברצלונה בינואר האחרון תמורת 86 מיליון יורו. הקשר בן ה-21 מוביל את הקבוצה ההולנדית לעונה מוצלחת במיוחד בליגת האלופות ועזר לה לעלות לרבע גמר ליגת האלופות על חשבון אלופת המפעל בשלושת השנים האחרונות, ריאל מדריד.

דה יונג הסביר מדוע סירב לחתום בקבוצה האנגלית, ואמר: "הייתי פצוע באותה תקופה וזה לא היה הרגע לעזוב את הולנד. הרגשתי שאני צריך להישאר באייאקס שנה נוספת כדי להתחשל ולשחק באופן רציף ולהפוך לשחקן טוב יותר. שקלתי את ההצעה של טוטנהאם בכובד ראש והיה לי קשה לסרב להם. הם מועדון בצמיחה ומאוד יציב בשנים האחרונות והולכים להיות אפילו טובים יותר. הם משחקים בצורה שאני אוהב וחשבתי שסגנון המשחק יכול להתאים לי. אני מאוד מעריך את מאוריסיו פוצ'טינו, הוא מאמן שמקדם צעירים ושחקנים אוהבים לשחק תחתיו".

עוד בנושא:

ברצלונה חזרה מהקבר, סוארס: "אנחנו אף פעם לא זורקים מגבת"
ברצלונה השוותה בדקה ה-93 ונפרדה מוויאריאל ב-4:4
מגן שמאלי, חלוץ והאופציות של קוטיניו: ברצלונה מתכננת את העתיד
אוברמארס מתעקש ש"אייאקס לא סניף שלא ברצלונה", אבל הדרך להחתמת דה ליכט סלולה"

שחקן ברצלונה פרנקי דה יונג. האתר הרשמי של ברצלונה, אתר רשמי
"תמיד רציתי לשחק בברצלונה, אסור היה לי לפספס את ההזדמנות הזו". דה יונג במעמד החתימה/אתר רשמי, האתר הרשמי של ברצלונה

על החתימה בברצלונה, אמר ההולנדי הצעיר: "תמיד רציתי לשחק בברצלונה. זה שהם שילמו עבורי כל כך הרבה כסף מראה על הרצינות שהם מייחסים כלפיי ועל זה שהם בונים עליי לשנים הקרובות. אני מרגיש שנפלה בחלקי הזדמנות אדירה לשחק בשורותיהם ואסור היה לי לפספס את ההצעה שלהם. מדובר בעיר נהדרת ומאוד יפה. משפחתי הסכימה למעבר ושמחה מאוד בשבילי, עכשיו זה הזמן להוכיח שאני שווה את מה ששילמו עליי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully