וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובר פירס: "אם אמבפה לא יעבור לריאל מדריד בקיץ, זה יקרה בקיץ שלאחר מכן"

שחקן העבר פרגן לילד הפלא והביע חשש מהלחץ בברנבאו. פלה: "הוא צריך להישאר, אני לא עזבתי את סנטוס כדי להפוך לטוב בעולם"

עריכה: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מתן בכור על מוקדמות יורו 2020

השמועות על מעבר של קיליאן אמבפה מפריס סן ז'רמן לריאל מדריד לא פוסקות. מי שהתייחס לנושא הוא רובר פירס, קשר העבר הנפלא של ארסנל. כשנשאל האם הוא חושב שילד הפלא הצרפתי מוכן לרמה של אלופת אירופה היוצאת, השיב: "כן, אני חושב שהוא בגיל הנכון לעשות את הצעד הזה. אם זה לא יקרה בקיץ הקרוב, הוא בטוח יעבור בקיץ שלאחר מכן. הוא שחקן טוב מאוד, יש לו המון איכויות והוא עדיין צעיר. הוא יודע מה עליו לעשות בשביל העתיד שלו".

עם זאת, אין דין פריס כדין מדריד, ואת זה גם פירס יודע. "יש הבדל ענק בין פ.ס.ז' וריאל", אמר, "וזה הלחץ. לא קל לשחק שם. זה המועדון הכי גדול בעולם וצריך לדעת שהקהל יישב לך על הגב, הוא יכניס אותך ללחץ, מה שלא קורה בפריס. חייבים להיזהר איתו כי הוא בן 20, יש לו עוד הרבה מה ללמוד".

אמש (שלישי) נפגש אמבפה עם פלה באירוע פרסומי. עוד קודם לכן, התראיין שחקן העבר האגדי וטען כי החלוץ הצעיר "לא צריך לעזוב את פריס, הוא חייב להמשיך ככה ולבסוף יהיה הטוב בעולם. אם נשווה אותו אלי, אני מעולם לא עזבתי את סנטוס כדי להיות השחקן הטוב בעולם. הוא דומה לי בכך שהוא מבין את המשחק ומוצא פתרונות תוך רגע. הוא צריך להשתפר קצת מבחינה פיזית, לא חסר לו הרבה, אולי קצת משחק ראש. עדיין יש לו דרך ארוכה לעבוד, אבל רק הוא בחיתוליו".

תומאס טוכל התייחס להשוואה בין השניים והבהיר: "היא לא עוזרת לו, זה להסתכל יותר מדי אל עבר העתיד. הוא יכול להגיע לשם, הכל אפשרי איתו, אבל לא צריך להשוות אותו לפלה, זה לא יעזור לריכוז שלו".

עוד בנושא:

ריאל מדריד: פרס הציג את הברנבאו החדש, זידאן מוכן לשינויים בסגל
מגן שמאלי, חלוץ והאופציות של קוטיניו: ברצלונה מתכננת את העתיד
רביעי בספרד: מבחן רציני ראשון לזינדין זידאן, נבאס יפתח בשער

ומה לגבי מי שעלול לעזוב? בתקשורת הספרדית דווח לא פעם כי רפאל וראן לא לגמרי מרוצה בברנבאו ועשוי לחפש קבוצה אחרת בקיץ הקרוב, אולם הבלאנקוס לא מוכנים לשמוע על כך. על פי דיווחים, ריאל תסרב לכל הצעה על הבלם הצרפתי, ולמעשה תיאלץ כל קבוצה שרק תחפוץ בו - יובנטוס, למשל - להפעיל את סעיף השחרור שלו: 500 מיליון יורו.

ב"לאקיפ" פורסם לאחרונה שהבלם שמחזיק בחוזה עד 2023 מעוניין בחוזה גדול יותר, כשהגברת הזקנה ומנצ'סטר יונייטד הוזכרו כשתיים מהקבוצות שעשויות לנצל זאת. "אני מעדיף שלא לדבר על עתידי", אמר לאחרונה בראיון בצרפת. זינדין זידאן, שמעריך מאוד את בן ארצו, כבר הבהיר שלא יהיה מוכן למכור אותו.

רפאל וראן שחקן ריאל מדריד מאוכזב. רויטרס
לא הולך לשום מקום. וראן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully