וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: וולבס ניצחה 1:2 את מנצ'סטר יונייטד, פולהאם ירדה ליגה

מקטומיניי העלה את השדים ליתרון האדומים (13), אבל ז'וטה (25) ועצמי של סמולינג (77) הפכו וסידרו לכבשה השחורה של יונייטד ניצחון גדול. ווטפורד הביסה 1:4 את פולהאם

שחקן מנצ'סטר יונייטד דויד דה חאה מאוכזב. רויטרס
מנצ'סטר יונייטד לא אוהבת לשחק נגד וולבס. דויד דה חאה מאוכזב/רויטרס

המחזור ה-33 בפרמיירליג יצא היום (שלישי) לדרך עם שני משחקים. במוקד, וולבס הפכה באופן רשמי לכבשה השחורה של מנצ'סטר יונייטד העונה וניצחה אותה 1:2 במוליניו. במשחק השני ווטפורד גברה בקלות 1:4 בבית על פולהאם החלשה, שהצטרפה להאדרספילד וירדה רשמית לצ'מפיונשיפ.

שחקן וולבס דיוגו ז'וטה חוגג. רויטרס
עונה חלומית. דיוגו ז'וטה חוגג את הראשון של וולבס/רויטרס

וולבס - מנצ'סטר יונייטד 1:2

מנצ'סטר יונייטד הגיעה למוליניו אופטימיות, אחרי 1:2 במחזור הקודם על ווטפורד, אבל בחשש ממי שהפכה העונה לכבשה השחורה החדשה שלה. הקבוצות כבר נפגשו פעמיים העונה: במשחק הליגה הקודם באולד טראפורד זה נגמר ב-1:1, וברבע גמר הגביע הזאבים השיגו 1:2 גדול. היום, הם הצליחו לשחזר את אותה התוצאה עם ניצחון נהדר נוסף בעונה הגדולה שלהם, וקיבעו רשמית את מעמדם ככבשה שחורה עבור שחקניו של אולה גונאר סולשיאר.

זה דווקא התחיל טוב מבחינת יונייטד, שעלתה ליתרון משער של סקוט מקטומיניי (13) שכבש את שערו הראשון במדי השדים האדומים. החגיגה לא הייתה ארוכה: בדקה ה-25 שיתוף הפעולה הקטלני בין ראול חימונס ודיוגו ז'וטה הסתיים עם שער של האחרון, שאיזן ל-1:1. אשלי יאנג הורחק בצהוב שני בדקה ה-57, וזכה להיות ה'קורבן' של הכרטיס האדום ה-100 ששולף מייק דין בפרמיירליג. וולבס השיגה את מבוקשה בדקה ה-77 עם ליאנדר דנדונקר, שגרם לכריס סמולינג לכבוש שער עצמי שקבע את תוצאת המשחק.

יונייטד המאוכזבת נשארת מחזור נוסף מחוץ לרביעייה הראשונה. היא חמישית עם 61 נקודות, אותו מספר נקודות כמו לטוטהאם הרביעית לה יחס שערים עדיף וגם משחק חסר. וולבס שמרה על המקום השביעי כשבמאזנה 47 נקודות, נקודה יותר מלווטפורד השמינית. המקום השביעי, כזכור, יוביל לליגה האירופית בתום העונה.

עוד באותו נושא

פפ גווארדיולה: "כל משחק הוא כמו גמר", טוטנהאם נרגשת לקראת חניכת האצטדיון החדש

לכתבה המלאה
שחקן ווטפורד וויל יוז חוגג עם חבריו לקבוצה. רויטרס
היו גדולים על פולהאם. שחקני ווטפורד חוגגים עם וויל יוז/רויטרס

ווטפורד - פולהאם 1:4

הפסד תשיעי רצוף לפולהאם האומללה, שפשוט לא שייכת לפרמיירליג. הקבוצה של סקוט פארקר נראתה שוב רע מאוד, וירדה באופן רשמי לצ'מפיונשיפ כבר בתחילת אפריל. היא מצטרפת להאדרספילד, שגם כן ירדה. עבדולאי דוקורה העלה את ווטפורד ליתרון (23), אבל ריאן באבל הגיב כעבור עשר דקות ואיזן עבור האורחים. זה לא עזר להם יותר מדי, כי בהמשך וויל יוז (63), טרוי דיני (69) וקיקו (75) הוציאו לפועל בליץ של 12 דקות שקבע את תוצאת המשחק. הצרעות במקום השמיני עם 46 נקודות, מרחק נקודה בלבד מוולבס שנמצאת במקום השביעי לליגה האירופית.

שחקני פולהאם מאוכזבים אחרי שירדו ליגה. GettyImages
חוזרים לצ'מפיונשיפ באכזבה. שחקני פולהאם בסיום/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully