וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מחירו של כריסטיאן אריקסן עלה ל-150 מיליון יורו

"המירור" הבריטי פרסם שמחירו של שחקן טוטנהאם יעלה בעקבות העניין שהוא גורר אחריו מצידה של ריאל מדריד. הבא בתור אחרי מודריץ' ובייל?

עריכת וידאו: מתן חדד

ריאל מדריד עומדת לעבור מהפכה בקיץ הקרוב בעקבות החתמתו של זינדין זידאן כמאמן הקבוצה, ושחקן נוסף שנמצא על הכוונת של אלופת אירופה היוצאת הוא כריסטיאן אריקסן. שחקנה בן ה-27 של טוטנהאם ונבחרת דנמרק.

אריקסן חתום בשורות טוטנהאם עד לקיץ 2020 וחלון העברות בקיץ הקרוב יהיה ההזדמנות האחרונה של הספרס לנסות ולהרוויח ממכירתו. "המירור" הבריטי מדווח הבוקר שתג המחיר של הדני אמור לעלות לאיזור ה-150 מיליון יורו בעקבות ההתעניינות הרבה בו, פי 10 מאשר רכשה אותו ב-2013 מאייאקס. אם המהלך אכן יקרה, אריקסן יהיה השחקן השלישי שעובר משורות הקבוצה הלונדונית לריאל מדריד, אחרי שלוקה מודריץ' וגארת' בייל עשו זאת ב-2012 ו-2013 בהתאמה.

התרנגולים רוצים לשמור על נכסיהם העיקריים כאשר אריקסן הוא אחד מהם, אחרי שמעמדו של מאוריסיו פוצ'טינו התקבע מאוד לאחרונה, בעקבות דיווחים על שמועות על עזיבתו בתום העונה לריאל מדריד או מנצ'סטר יונייטד. חתימתם של אולה גונאר סולשיאר כמאמן מנצ'סטר יונייטד לשלוש השנים הבאות וחתימתו של זידאן כמאמן הבלאנקוס הורידו את מפלס הלחץ בנושא זה מבעלי הקבוצה, דניאל לוי.

אריקסן כבש העונה שבעה שערים בכל המסגרות ובסך הכל הבקיע 46 שערים בחמש עונותיו כשחקן הקבוצה.

עוד בנושא:
ראשון באנגליה: טונהאם נגד ליברפול באנפילד
זינדין זידאן: "אני מכיר אישית את פול פוגבה ומאוד אוהב אותו"
בספרד בטוחים: כל הדרכים מובילות את אמבפה לריאל

כריסטיאן אריקסן שחקן טוטנהאם. רויטרס
השווי שלו זינק פי 10. כריסטיאן אריקסן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully