וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוס אנג'לס לייקרס הודיעה: לברון ג'יימס לא יחזור לשחק העונה

הקבוצה מעיר המלאכים הודיעה שאחרי היוועצות עם הצוות הרפואי הוחלט כי ג'יימס ינוח עד תום העונה: "החלטה שבאה לשמור על עתיד השחקן וקבוצתו לעונה הבאה"

עריכה: מתן חדד

לברון ג'יימס לא ישוב לשחק העונה, כך הודיעה היום (שבת) הנהלת לוס אנג'לס לייקרס. הסיבה העיקרית להודעת הקבוצה היא שמירה על בריאותו של הכוכב בן ה-34 ולאפשר לו להחלים בצורה מלאה מן הפציעה ממנה סבל במהלך העונה. "אחרי התייעצות עם הצוות הרפואי, החלטנו לשמור על לברון ולא לאפשר לו לשחק יותר העונה כדי שיחלים מהפציעה שהייתה לו במפשעה בצורה מלאה לקראת העונה הבאה", נמסר מהקבוצה, "זאת החלטה שבאה לשמור על עתידו של לברון ושל הקבוצה בשביל ההצלחה העתידית של הצדדים".

עוד בנושא
דור הנפולים: כך הפכו הענקים מזן מובחר לזן נכחד ולא רצוי ב-NBA
לברון "נותן כבוד לאלוהי הכדורסל" ושולח מסר לאוהדים, ג'ייסון קיד יגיע?

לברון ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
יקבל מנוחה ארוכה. לברון/GettyImages

כזכור, ג'יימס נפצע במפשעה ב-25 בדצמבר העונה ולא חזר לשחק עד ל-31 לינואר, שזוהי התקופה הארוכה ביותר שבה נעדר במהלך הקריירה שלו. השחקן התקשה מאוד לחזור ליכולת השיא שלו וסבל מכאבים לכל אורך התקופה, ולאור אובדן הסיכויים של קבוצתו להגיע לפלייאוף המערב, בלייקרס בחרו שלא לסכנו.

קינג ג'יימס סיים את עונתו הראשונה בעיר המלאכים עם 27.4 נקודות למשחק בתוספת 8.5 כדורים חוזרים ו-8.3 אסיסטים ב-35 דקות בממוצע למשחק. השחקן יחמיץ העונה לראשונה את הפלייאוף מאז עונת 05\2004.

עוד בלייקרס: שחקן נוסף שמעוניין לחזור לעונה הבאה לשורות הקבוצה הוא רייג'ון רונדו. הרכז בן ה-33, שחתם בתחילת העונה בעצתו של לברון לעונה אחת בקבוצה תמורת 9 מיליון דולר, יהפוך בקיץ לשחקן חופשי. "דיברנו על זה. אולי לא אחתום על חוזה ל-6 שנים אבל אתם יודעים, אני רק בן 33", אמר רונדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully