וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון "נותן כבוד לאלוהי הכדורסל" ושולח מסר לאוהדים, ג'ייסון קיד יגיע?

ג'יימס מחפש אנרגיות במשחקים חסרי חשיבות, מבטיח לאוהדי הלייקרס שהפלייאוף מתקרב, ובמקביל הלייקרס מחפשים מאמן שיתאים למידותיו, ומסמנים את רכז העבר

עריכה: מתן חדד

על מה נשאר ללברון ג'יימס לשחק העונה? קינג ג'יימס נמצא בטריטוריה לא מוכרת בחלק האחרון של העונה, אחרי שהלייקרס כבר סופית מחוץ לפלייאוף, והוא נאלץ למצוא אנרגיות חדשות במשחקים חסרי חשיבות. הלילה (בין ראשון לשני) הוא מצא אותן, והצעיד את הלייקרס לניצחון 106:111 על סקרמנטו בסטייפלס סנטר, שקטע רצף של חמישה הפסדים. הוא השלים טריפל דאבל שמיני העונה עם 29 נקודות, 11 ריבאונדים ו-11 אסיסטים.

ללברון יש עדיין מה להשיג העונה. בנוסף לרצף הופעות הפלייאוף שנקטע אחרי 14 שנה, סיכוי גבוה שגם לא ייכלל בחמישייה הראשונה של העונה אחרי 10 שנים רצופות. כדי לשמור על סיכוי כלשהו להשתחל בכל זאת לחמישייה הראשונה של העונה, ואם לא לחמישייה הראשונה אז לפחות לשנייה או השלישית, הוא קודם כל צריך להמשיך לשחק.

עם או בלי קשר, מספר לברון שהוא ממשיך לשחק "מתוך כבוד לאלוהי הכדורסל".

"אני לא מתכוון לרמות את עצמי. אני מודע לכך שאנחנו מחוץ לפלייאוף, אבל כל עוד אני על המגרש אני הולך לשחק במטרה לנצח. לעולם לא אתעסק עם אלוהי הכדורסל", אמר ג'יימס, והתייחס בין היתר לאפשרות שהלייקרס יסיימו את העונה בטנקינג כדי להגדיל את הסיכויים לבחירה גבוהה בדראפט. "אלוהים הכדורסל מסתכלים עליך לא משנה מתי, לא משנה באילו נסיבות, והמחויבות שלנו כמקצוענים היא לשחק כמה שיותר חזק. לא חשוב כמה דקות אני משחק, אגרום לדברים לקרות. זה לא אומר שאקלע כל זריקה או שלא אאבד כדורים, אבל אני מתכוון להמשיך להשפיע על המשחק".

עוד בנושא

הלילה: הלייקרס ולברון קטעו את רצף ההפסדים מול סקרמנטו
עוד הלילה: סל ניצחון מהחצי לשארלוט, הווריירס שוב בפסגה

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
יש על מה לשחק? לברון עם קוזמה הלילה/רויטרס

לפני המשחק, פרסם לברון פוסט אינסטגרם בו הבטיח שההמתנה הממושכת של אוהדי הלייקרס לפלייאוף (זו תהיה השנה השישית ברציפות שהקבוצה לא מעפילה) תסתיים בקרוב. "תאמינו לי! אני מבטיח שזה לא יימשך עוד הרבה זמן. נשבע. המרתון נמשך".

אחת השאלות היא מי ילווה את לברון במרתון הזה. כל הסימנים מראים שלוק וולטון בדרך החוצה, ואמש כבר דווח על מחליף אפשרי שעשוי להחליף אותו בקיץ: ג'ייסון קיד. על פי ESPN, קיד יהיה אחד המועמדים הבכירים למשרה אם לוק וולטון יעזוב. המסרים העקיפים שקיבל קיד מהלייקרס לאחרונה גורמים לו גם להשהות את התשובה ביחס להצעה אחרת שקיבל, לאמן את מכללת קליפורניה שפיטרה את מאמנה אמש.

בינואר דווח שלברון מצדד במועמדות של ג'ייסון קיד, על אף רזומה האימון הבינוני שלו. קיד אימן את ברוקלין במשך עונה אחת ולאחר מכן המשיך לארבע וחצי שנים סבירות במילווקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully