וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב חגגה עם גולדהאר, איביץ' דמע: "מדהים, מגיע לשחקנים האלה"

30.3.2019 / 23:02

השחקנים הצהובים שפכו מים על הבעלים והניפו את המאמן. הסרבי: "זה לא הזמן לדבר על עתידי". שכטר לאוהדים: "האדומים אוכלים ת'לב"

עריכה: תומר לוי

זהו, זה רשמי: מכבי תל אביב אלופת ליגת העל לעונת 2018/19, ויותר מעניין מהתוצאה (0:1 על מכבי חיפה) הערב (שבת) הוא התאריך - 30 במרץ, האליפות הכי מהירה בתולדות ליגת העל. שמונה מחזורים נותרו לעונה, ובכל זאת ולאדן איביץ' ושחקניו השלימו את המשימה והמשיכו עונה בלתי נשכחת. הצהובים סופרים כבר 34 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד (כולל העונה שעברה), וכעת נותר להם שתי משימות עיקריות עד הקיץ: להשלים דאבל ולזכות גם בגביע המדינה, ולהשלים עונה שלמה ללא הפסד בליגה.

הצהובים חגגו דקות ארוכות על כר הדשא לעיני הקהל הנלהב, ואף הניפו את מאמנם האהוב ולאדן איביץ' באוויר, תוך שהסרבי הקשוח הרשה לעצמו סוף סוף לשחרר חיוך או שניים. לאחר מכן זכה מיטש גולדהאר למקלחת של מים והצטרף אף הוא לדבוקת השחקנים המאושרים, שהמשיכו להקפת אליפות. "חזרנו למקומנו הטבעי, יאללה מכבי!" נטל שרן ייני את המיקרופון וקרא לאוהדים. כשהמיקרופון הגיע לאיתי שכטר, קרא: "יש אליפות, האדומים אוכלים ת'לב".

עוד בנושא:

לא רק בישראל: מכבי תל אביב בעקבות השיא האירופי של הפרש מהמקום השני
מכבי תל אביב ניצחה את מכבי חיפה 0:1 וזכתה באליפות המדינה
דור מיכה נפצע בשריר הירך האחורי וככל הנראה יחמיץ את חצי הגמר
פייר פליי, חלוץ מטרה ולא מעט סימני שאלה: התוכניות של מכבי תל אביב לעונה הבאה
איביץ' מחוץ למשוואה: מי שחקן העונה של מכבי תל אביב?
המסלול המואר: הדרך של מכבי תל אביב לשלב הבתים של ליגת האלופות תתקצר?

ולאדן איביץ', חגיגות אליפות מכבי תל אביב 2019. יוסי ציפקיס
שבירת דיסטנס. שחקני מכבי תל אביב מניפים את איביץ' באוויר/יוסי ציפקיס
View this post on Instagram

מקלחת מישהו?

A post shared by Maccabi Tel Aviv FC Official (@maccabitlvfc) on

המאמן ולאדן איביץ' אמר בדמעות: "זה מדהים, לזכות באליפות בסוף מרץ... כל המחמאות לשחקנים שלי, זה מגיע להם. זו האליפות הראשונה שלי כמאמן, עבדנו קשה מאוד בשמונת החודשים האחרונים והיינו הקבוצה הכי טובה בעונה, עכשיו זה זמן לחגוג".

הסרבי המשיך: "האוהדים חיכו לזה ארבע שנים וזה מה שאמרתי לשחקנים לפני המשחק: 'ארבע שנים זה זמן ארוך, הלילה נלך לישון אלופים'. האחראים העיקריים הם השחקנים, אבל אני מודה לכל חברי הצוות המקצועי ולכל העובדים במועדון, לברק יצחקי שמאוד עוזר לי".

איביץ' נשאל האם יישאר במכבי תל אביב בעונה הבאה והשיב: "יש לי חוזה. אני מרוצה פה, אני אוהב להיות פה, מהיום הראשון קיבלו אותי בזרועות פתוחות. זה לא הזמן לדבר עליי ועל העתיד שלי, אנחנו פה בשביל לחגוג".

פלייר חגיגות אליפות מכבי תל אביב 2019. יוסי ציפקיס
ויש גם צלחת/יוסי ציפקיס

שרן ייני שזכה בתואר אליפות רביעי בקריירה, אמר: "כיף לנו לעטר את המועדון הזה בכל פעם מחדש. זה מאוד דורשני ומאוד קשה, ובגלל זה אנחנו נאבקים על זה. לזכות באליפות מחוץ לבלומפילד זה יפה. במועדון כמו מכבי תל אביב אפשר ליהנות רק היום, כי מחר מכבר צריך לחשוב על הגביע. הסוד של איביץ'? הוא ישר כמו סרגל, הוא הולך בדרך שלו בלי לסטות ממנה והוא גורם לנו להיות מאוד מסודרים וממושמעים גם בהגנה וגם בהתקפה".

שחקני מכבי תל אביב, חגיגות אליפות 2019. יוסי ציפקיס
אושר עילאי. הצהובים חוגגים/יוסי ציפקיס

תגובות מחוץ למכבי תל אביב

שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות: "ברכות למכבי תל אביב על הזכייה בתואר האליפות באופן כה מרשים. מכבי תל אביב היא אחת מקבוצות הפאר של הכדורגל הישראלי והזכייה באליפות היא פרס ראוי עבור כל העוסקים במלאכה: בעלים, צוות מקצועי וניהולי, שחקנים וכמובן האוהדים והאוהדות. מכבי נהנתה מאיכויות גבוהות לאורך כל העונה, סיפקה רגעים רבים של כדורגל איכותי והבליטה שילוב מבטיח בין שחקני בית וישראלים מצטיינים לזרים משמעותיים. כל אלה הובילו לחגיגה גדולה בצהוב. ברכות".

שרת הספורט מירי רגב: "ברכות למכבי תל אביב על הזכייה באליפות המדינה בכדורגל. מזל טוב לשחקנים, למאמן, לצוות ההנהלה ולכל האוהדים בצהוב ובכחול. זו היתה עונה מושלמת של מכבי תל אביב שזכתה באליפות בסטייל וביכולת מרשימה ושברה שיאים. בעזרת השם אחרי הקיץ גם בליגת האלופות!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully