וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טים קייהיל הודיע על פרישה מכדורגל בגיל 39: "ארצה להיות מאמן"

הקשר האוסטרלי, ששיחק בארבע יבשות שונות ונטל חלק בארבעה מונדיאלים, תלה את הנעליים: "הייתה לי קריירה נהדרת, מודה על כל רגע"

יוטיוב

בווידאו: 30 שנה לשער המפורסם "ככה לא בונים חומה"

טים קייהיל הודיע היום (חמישי) על פרישה מכדורגל. השחקן האוסטרלי בן ה-39 שיחק בעונה האחרונה במדי ג'משידפור מהסופרליג ההודית, ולפני כן שיחק שנים רבות בפרמיירליג. קייהיל החל את דרכו בעונת 98\1997 במדי מילוול מהצ'מפיונשיפ, כשתקופתו המשמעותית באי הבריטי הייתה בשורות אברטון בה הוא שיחק 14 עונות וכבש במדיה 56 שערים ב-226 הופעות. כמו כן, שיחק קייהיל במדי ניו יורק רד בולס, שנגחאי שנואה ומלבורן סיטי.

הקשר הוותיק רמז על מטרותיו לאחרי הפרישה: "אני מתעניין בטלוויזיה, אבל לפני כן אני רוצה לבלות קצת עם המשפחה שלי. היה נהדר ומרתק לשחק בארבע יבשות שונות (אירופה, אסיה, אמריקה הצפונית ואוסטרליה). הייתה לי קריירה נהדרת ואני מודה על כל רגע. אני אדם שמכבד מאוד את המשחק ואקח את הזמן כדי ללמוד עליו עוד". על השאלה האם ירצה לאמן, אמר: "אימון הוא לגמרי בתחום העניין שלי".

קייהיל הופיע במדי נבחרתו 108 פעמים והוא מחזיק בתואר הכובש המצטיין של האוזיס עם 50 שערים. הוא היה השחקן הראשון שכבש שער במונדיאל לזכות הנבחרת האוסטרלית ב-2014 בברזיל. הקשר המחונן הודיע על פרישה מן המדים הלאומיים אחרי המונדיאל האחרון ברוסיה (שהיה הרביעי במספר שלו), בו נבחרתו סיימה אחרונה בבית עם אלופת העולם צרפת, פרו ודנמרק.


עוד בנושא:

גבריאל אגבונלהור פורש מכדורגל
רומלו לוקאקו: "אני השחקן הטוב בעולם"
אורז מוקפץ: הסערה סביב דקלאן רייס

טים קייהיל, נבחרת אוסטרליה, חוגג. GettyImages
באוסטרליה יתגעגעו. טים קייהיל במדי נבחרת אוסטרליה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully