וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבריאל אגבונלהור פרש: "לא יכולתי לשחק בקבוצה שאינה אסטון וילה"

חלוץ נבחרת אנגליה לשעבר (32) תלה את הנעליים אחרי ששוחרר מווילה בקיץ. הוא שיחק כמעט 400 משחקים וכבש 86 שערים במדי הקבוצה

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: טור דעה של מתן בכור על מנצ'סטר סיטי

גבריאל אגבונלהור הודיע אתמול (רביעי) על פרישה מכדורגל. החלוץ בן ה-32, שנחשב לאגדה באסטון וילה עם יותר מ-300 הופעות פרמיירליג ו-73 שערים (מלך השערים של הקבוצה בפרמיירליג), לא הצליח למצוא קבוצה מאז שחרורו בקיץ האחרון, והחליט לתלות את הנעליים. 'גבי', שנולד בבירמינגהאם, הצטרף בגיל צעיר מאוד לקבוצה אותה אהד. אחרי שבילה תקופות השאלה קצרות בווטפורד ובשפילד וונסדי, הוא ערך ב-2006 את הופעת הבכורה שלו בווילה, ומאז שיחק 391 במדי הקבוצה בהם כבש 86 שערים.

"אם הייתם אומרים לי בבית הספר שאשחק כמעט 400 משחקים ואהיה הכובש המצטיין של אסטון וילה בפרמיירליג, קפטן הקבוצה ואשחק בנבחרת אנגליה, הייתי צוחק לכם בפנים", אמר בהודעה שפרסם באינסטגרם. "הגיע הזמן עבורי לפרוש, וכעת אוכל לצפות באסטון וילה כאוהד. אני רוצה להודות לכל אוהדים, אנשי הצוות והשחקנים איתם עבדתי. המחשבה לשחק עבור מועדון שהוא לא אסטון וילה הייתה משהו שלא יכולתי לעשות".

אגבונלהור, שהוריו ממוצא ניגרי, קיבל זימון לנבחרת ניגריה הצעירה ב-2006, אבל סירב לה. בהמשך, יכולתו הטובה בליגה הובילה אותו לנבחרת הצעירה של אנגליה, במדיה הרשים וזכה לזימון גם לנבחרת הבוגרת בפברואר 2008. הוא הופיע 3 בנבחרת שלושת האריות בין 2008 ל-2009, אבל לאחר מכן התקשה להגיע למספרים שהציג בתחילת הקריירה וכבר לא חזר אליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully