וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה את גראן קנאריה 55:90 ביורוליג

הצהובים השתלטו על המשחק מהפתיחה והשיגו את הניצחון הקל ביותר שלהם ביורוליג העונה. טיוס קלע 20 במשחק שהשאיר למכבי תל אביב סיכוי תיאורטי לעלות לפלייאוף

שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
משחק בית אחרון ביורוליג העונה? שחקני מכבי תל אביב מודים לקהל אחרי המשחק/דני מרון

מכבי תל אביב גברה הערב (חמישי) 55:90 על גראן קנאריה במחזור ה-29 והלפני אחרון ביורוליג. הצהובים שלטו בקצב ובמשחק והשאירו לעצמם סיכוי קטן להעפיל לפלייאוף. בשביל שזה יקרה הם יצטרכו לנצח את פנרבחצ'ה בשבוע הבא ולקוות לתוצאות חיוביות במגרשים האחרים.

מכבי תל אביב פגשה יריבה חלשה, נרפית וחסרת עניין, וניצלה זאת עד תום. גראן קנאריה שבשום שלב לא הייתה בתמונת ההעפלה לפלייאוף של היורוליג, עסוקה במאבקי הישרדות בליגה הספרדית וביום שבת צפוי לה משחק נגד ולנסיה, כך שהראש לא במפעל האירופי. תוסיפו לזה את העובדה שהיא הפסידה ב-22 מ-25 משחקי החוץ שלה העונה בכל המסגרות ותקבלו עוד סיבה לניצחון הקליל של הצהובים הערב.

יאניס ספרופולוס ניצל את המשחק כדי לחלק דקות ולתת זמן פרקט לשחקנים מקצב הספסל. אלכס טיוס חגג בצבע, יובל זוסמן, ג'ייק כהן ודני אבדיה (שיאי קריירה ביורוליג של 12 דקות ו-10 נקודות) בילו על המגרש ובסיום ניצחון קליל.

אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
חגג ברחבות. טיוס/דני מרון

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: אלכס טיוס 20 (9 מ-11 מהשדה), סקוטי ווילבקין 12, ג'וני אובריאנט 11 ו-8 ריבאונדים, טאריק בלאק 10 ו-8 ריבאונדים, דני אבדיה 10, יובל זוסמן וג'ייק כהן 7 כ"א, ג'רמי פארגו ואנג'לו קלויארו 4 כ"א, ג'ון דיברתולומאו 3, מייקל רול 2.

קלעו לגראן קנאריה: די ג'יי סטרוברי 11, קלווין האנה 9, מרכוס אריקסון 7, אוריול פאולי וקורי ג'פרסון 6 כ"א, אלברט אוליבר 5, אולק באלצרובסקי וחליפה דיופ 3 כ"א, ג'ייקוב ויילי וסים-סנדר ונה 2 כ"א, אונדז'יי באלבין 1.

עוד באותו נושא

הטלית של אמארה, התחושה המוזרה של קטש, הסערות ביציע: סיכומו של ערב מורכב בארנה

לכתבה המלאה
דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
שיאי קריירה בדקות ונקודות. אבדיה/דני מרון

רבע 1

מכבי תל אביב השתלטה על העניינים כבר מהפתיחה, כשהיריבה שלה לא מוצאת עת עצמה בהתקפה ומתקשה לייצר נקודות. הצהובים נהנו מרפיון הגנתי של גראן קנאריה, מיהרו לעלות ל-2:8 ובהמשך טסו ל-4:17. הספרדים לא הצליחו להתעשת ולמרות שמכבי שיחקה בהילוך נמוך, היא סיימה רבע ראשון ביתרון 9:21.

רבע 2

מכבי תל אביב שמרה על יתרון דו ספרתי יציב בפתיחת הרבע השני (13:25) וגם כשהספרדים קצת איפסו ידיים, הצהובים שמרו על טווח ביטחון עם נקודות של טיוס. היתרון צמח ל-21:39, גראן קנאריה הורידה ל-41:28, אבל ווילבקין הגדיל בחזרה ובתום המחצית לוח התוצאות הראה 30:48 למכבי תל אביב.

שחקן מכבי תל אביב, טאריק בלאק. דני מרון
בלאק בדרך לעוד שתיים/דני מרון

רבע 3

בלאק ואובריאנט הזניקו את מכבי תל אביב ל-33:55 בתחילת המחצית השנייה. 6 רצופות של האורחת המתיקה את הגלולה והעירה את הצהובים מהתרדמת שהם נקלעו אליה. דני אבדיה נכנס לדקות פרקט נדירות (וגם קלע) והטיילת ביד אליהו נמשכה, כשבסיום הרבע מכבי תל אביב מוליכה 45:64.

רבע 4

הרבע האחרון היה גארבג' טיים במיטבו. ספרופולוס חילק דקות לכולם, טיוס שיפר סטטיסטיקה ושתי הקבוצות העבירו זמן. ההפרש עלה ל-27 נקודות (46:73) ומשם צמח ל-31 (49:80) ול-35 בסיום; 55:90.

סקוטי ווילבקין מכבי תל אביב מול סלים סאנדר גראן קנאריה. דני מרון
טיול קליל. ווילבקין/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully