וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: לואיס ויסנטה מתאו עשוי להתמנות כמנהל מקצועי של מחלקת הנוער

28.3.2019 / 14:50

הירוקים הודיעו שהספרדי (34) ינחת בסוף השבוע להתרשמות הדדית. עבד במשך שש שנים במחלקת הנוער של ולנסיה ושימש כמנהל מקצועי

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות אחרי ניצחון נבחרת ישראל על אוסטריה

לואיס ויסנטה מתאו הספרדי עשוי לשמש כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער של מכבי חיפה. הקבוצה הודיעה היום (חמישי) שהספרדי ינחת בסוף השבוע להתרשמות הדדית במועדון. מתאו בן ה-34 עבד במשך שש שנים במחלקת הנוער של ולנסיה ושימש כמנהל המקצועי שלה ממרץ 2017 עד ינואר 2019. לפני כן שימש במספר תפקידים נוספים, ביניהם ריכוז הפעילות הספורטיבית של מחלקת הנוער של המועדון הספרדי ובניית מערך מקצועי באקדמיה. מתאו יגיע להתרשמות מהמועדון וממחלקת הנוער כמועמד לניהול המקצועי במחלקה.

בעניין אחר, עאיד חבשי זוכה למעקב של כמה קבוצות מאירופה ועשוי לעבור לחו"ל כבר בקיץ הקרוב. הבלם שמשתייך לסגל נבחרת ישראל הפך לשחקן הרכב קבוע במכבי חיפה ומספר קבוצות ברחבי היבשת החלו לעקוב אחריו, ביניהן גם קבוצות מהליגה האוסטרית שהתרשמו מאוד. חבשי מחזיק כמובן בחוזה לעונה הבאה בשורות הירוקים ואם תגיע הצעה רשמית, היא תצטרך לעבור דרך חיפה. הבלם (23), בוגר מחלקת הנוער של מכבי חיפה, ערך את הופעת הבכורה בקבוצה הבוגרת ב-2012. לאחר השאלות לבני סכנין, הפועל רעננה ובני יהודה, שב בקיץ שעבר לירוקים ותפס את מקומו בהרכב. בספטמבר האחרון אף ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת ישראל, בליגת האומות מול אלבניה.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב מתעקשת שלא לקיים חגיגות אליפות רשמיות במוצ"ש, ומסבירה מדוע
"יותר חשוב מאליפות": הפועל באר שבע רודפת אחרי הכרטיס לאירופה
נשמר לגביע: פאטוס בצ'יראי ינוח במשחקה של נתניה נגד בני יהודה

שחקן מכבי חיפה עאיד חבשי חוגג. יוסי ציפקיס
רשם התקדמות גדולה העונה. חבשי/יוסי ציפקיס

מי שלא ימשיך בוודאות בעונה הבאה הוא אליסון דוס סנטוס. הבלם שנראה עצבני מאוד לאחרונה התעמת עם קארים פריי, אולם במועדון ציינו שהיה זה וויכוח תוך כדי אימון, שלאחר מכן המשיך כרגיל. הבלם מחפש לו קבוצה לעונה הבאה, כשגם אופציה בישראל על הפרק.

בחיפה מתכוננים למפגש עם מכבי תל אביב כאשר בקרב השחקנים קיים רצון גדול להוכיח שהם יכולים להתמודד כשווים מול האלופה שבדרך ולהנחיל לה הפסד ליגה ראשון העונה. גורם בכיר בחיפה אמר לוואלה! ספורט: "מכבי תל אביב קבוצה מוכשרת מאוד, מאוזנת ומהטובות בשנים האחרונות. לנצח שם זה אתגר גדול". גם השחקנים מקבלים לא מעט מסרים מהאוהדים בשבוע האחרון, כדי לא לתת ליריבה הגדולה לחגוג דווקא מולם את האליפות.

מרקו בלבול דיבר במסיבת העיתונאים לפני המשחק נגד מכבי תל אביב ואמר: "קודם כל אני רוצה לברך את הנבחרת על הניצחון הנהדר על אוסטריה. גאווה גדולה על התוצאה והדרך בה שיחקו, מקווה שימשיך ככה. זה טוב שיש לפעמים מנוחה, השחקנים היו זקוקים למנוחה פיזית ומנטלית. הפגרה מאחורינו, מתכוננים כמו לכל משחק. באים בגישה של לנצח, לשחק כדורגל טוב ולשמח את הקהל שלנו. יודעים שמשחקים נגד הקבוצה הכי טובה בליגה".

המאמן המשיך ואמר: "יש לנו את המטרות שלנו, רוצים להמשיך בדרך שלנו. מוחמד עוואד? הוא שחקן מצוין. יש לנו בחלק הקדמי רוטציה טובה עם שחקנים מאוד מוכשרים. אני בוחר בכל משחק את התלכיד שלדעתי נכון לאותו משחק". על צירופו של ג'ובאני רוסו לצוות המקצועי: "אני שמח שהצטרף, שיחקתי איתו ואימנתי אותו. התפקיד שלו הוא עוזר מאמן בצוות המקצועי מחוץ למגרש, והוא יהיה אחראי על שחקנים מושאלים ושחקנים צעירים". על המשחק נגד מכבי תל אביב: "אני מגיל שמונה במכבי חיפה, אני יודע מה היריבות הזאת".

נטע לביא הוסיף: "כולנו יודעים כמה המשחק הזה חשוב עבור הקהל, אבל הוא גם מאוד חשוב עבורנו. אנחנו רוצים לשמח אותם ובזה אנחנו מתעסקים. אנחנו נילחם ונשחק כדורגל טוב, כי המטרה היא לשחק כדורגל התקפי ולנצח. ברור שאנחנו לא רוצים שמכבי תל אביב תחגוג עלינו אליפות. נעשה הכל על מנת לנצח אותו".

רונן קצב על השואו של זהבי, ההצלחה והבעיות של הרוש וסיפורי קריירה: הפודיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully