וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "אלונה עדיין תומכת, תקציב זאת הבעיה האחרונה שלנו"

28.3.2019 / 15:54

מאמן הפועל באר שבע דיבר לקראת חדרה: "אין דבר כזה יריבה בהזמנה". טהא: "הניצחון על אוסטריה היה מטורף, צריך לחזור לקרקע"

עריכת וידאו: מתן חדד

בהפועל באר שבע הגבירו אתמול (רביעי) הילוך לקראת המשחק בשבת נגד הפועל חדרה שייערך באצטדיון בנתניה (16:00). אחת הסיבות בגללן הוחלט במועדון לוותר על ענישת אריאל הרוש, היא הימנעות ממשבר חדש בקבוצה שהיה מקבל הדים תקשורתיים רחבים, בטח נוכח היכולת של השוער הלאומי במשחקים מול סלובניה ואוסטריה. מכיוון שהרוש מיהר להתנצל בפני המנכ"ל אסי רחמים והמאמן ברק בכר וכדי לא לערער שוב את השקט התעשייתי הקיים בקבוצה לאחרונה, הוחלט לקבל את דברי החרטה של השוער על דברי הביקורת שהטיח בהפועל באר שבע ולא לעשות מהם עניין גדול למרות הכעס הרב שהיה כלפיו.

ברק בכר אמר במסיבת העיתונאים: "אנחנו לא נמצאים במצב שאנו יכולים להיות נינוחים. כל משחק הוא קשה. צריך לבוא ולהמשיך את הדברים שעשינו מהמשחק האחרון מול נתניה. נבוא מוכנים. חדרה היא לא יריבה קלה, לא ניצחנו אותם פה בטרנר וגם לא בחוץ, אין דבר כזה קבוצה בהזמנה. חאתם עבד אלחמיד מתאושש מהתאונה שלו, הוא יצא בנס". על קווין טאפוקו: "הוא הפתיע לטובה. בהתחלה הוא שיחק ואז הוא ירד לספסל אבל התנהל מדהים, יש לו ביקורת עצמית והוא היה מצויין". על העונה הבאה: "אלונה עדיין תומכת, תקציב זאת הבעיה האחרונה שלנו. נצטרך לעבוד הרבה יותר קשה ולהביא שחקנים שמתאימים לרוח המועדון ולדרישות המקצועיות שלי. רוב הבסיס יישאר ורוב הבסיס יישאר בעונה הבאה".

לואי טהא הוסיף: "הייתה חוויה מטורפת להיות שותף בניצחון על אוסטריה. הבאנו כבוד למדינה. כל אחד נתן 200 אחוז וצריך להמשיך לעשות תוצאות בלטביה ופולין. הייתה חוויה שתלווה אותי לכל החיים, אבל אנחנו מקצוענים ושחקני כדורגל מקצוענים. אנחנו צריכים להישאר על הקרקע, צנועים".

אוהד לויטה שוער הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ממשיך בשער. אוהד לויטה/ברני ארדוב

"יש לנו משימה ענקית", הבהיר גורם בקבוצה. "עד כמה היא ענקית? יותר חשוב להפועל באר שבע להיות בשלב הבתים של הליגה האירופית בעונה הבאה מאשר לזכות העונה באליפות. אליפות היא דבר נפלא ועשינו אותה שלוש פעמים רצוף, אבל החשיבות של השתתפות בבית אירופי היא עצומה לעתיד המועדון וזה לא בגלל שיש סימני שאלה בנוגע לאלונה ברקת. אלמלא מכירת דיא סבע, היינו מסיימים את העונה הזו בגרעון עצום כיוון שנכשלנו באירופה ובנינו תקציב מאוד גבוה. אבל כדי להתמודד על כרטיס לליגה האירופית, צריך קודם להבטיח בכלל מקום דרך המשחקים שנותרו לקבוצה בפלייאוף העליון. כולם מקווים שהשחקנים עלו על איזה גל נכון אחרי המשחקים האחרונים, ששיאם בניצחון החוץ האחרון בליגה על מכבי נתניה".

בבאר שבע מקווים שאנשי הפועל חדרה יהיו עסוקים בשבת יותר במשחק חצי הגמר שיחכה להם ביום שלישי מול מכבי נתניה. "אנחנו צריכים לעשות נקודות במשחק הזה", אומרים בבאר שבע. "זו הזדמנות טובה".

אוהד לויטה ימשיך כאמור בשער. דור אלו יחליף את בן ביטון הפצוע בעמדת המגן הימני. חאתם עבד אלחמיד ימשיך להיעדר בגלל תאונת הדרכים שעבר, ובמרכז ההגנה ישחקו מיגל ויטור וככל הנראה לואי טהא. בעמדת המגן השמאלי קיימת עדיפות לבן תורג'מן ששיחק במחזור הקודם והציג יכולת טובה. ג'ון אוגו לא יהיה בסגל גם בשבת ובבאר שבע מקווים למשחק טוב של קווין טאפוקו שיפגוש את הקבוצה ממנה הגיע לבאר שבע.

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע קיבלה 600 אלף יורו על וואקמה ביום המעבר לטרבזונספור

לכתבה המלאה

רונן קצב על השואו של זהבי, ההצלחה והבעיות של הרוש וסיפורי קריירה: הפודיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully