וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע קיבלה 600 אלף יורו על וואקמה ביום המעבר לטרבזונספור

27.3.2019 / 7:00

האלופה היוצאת אומנם תובעת את הטורקים על חצי מהסכום (ועוד 100 אלף יורו קנס), אבל קיבלה כבר חצי מהכסף שדרשה ביום המעבר בזכות ההתעקשות הראשונית. הטורקים חוששים מעונש הרחקה מאירופה

עריכת וידאו: מתן חדד

בפלייר: דוד רוזנטל על העונה של מכבי תל אביב

הפועל באר שבע קיבלה 600 אלף יורו על העברתו של טוני וואקמה לטרבזונספור. מהתביעה שהגישה הקבוצה בימים האחרונים לפיפ"א כנגד הקבוצה הטורקית על סך של 600 אלף יורו, עולה כי הפועל באר שבע דרשה מהטורקים במעמד המעבר של החלוץ הניגרי בתחילת העונה כי במקביל לשחרור הבינלאומי שסיפקה באר שבע, תעביר טרבזונספור סכום של 600 אלף יורו באופן מיידי. רק לאחר העברת הכסף שיחררה באר שבע את וואקמה והוא יכול היה לחתום בטורקיה. בהסכם בין המועדונים נקבע כי טרבזונספור תעביר סכום של 500 אלף יורו נוספים עד ה-31 בדצמבר 2018 ומאחר שהכסף לא התקבל עד עכשיו, הגישה הפועל באר שבע את התביעה נגד הקבוצה הטורקית למוסדות המשפטיים של פיפ"א.

עוד בנושא
הפועל באר שבע: הרוש התנצל בפני בכר ורחמים ונמנע מעונש
מכבי נתניה: הכרטיסים לחצי הגמר כמעט אזלו, ייתכן שיופשרו כרטיסים נוספים
הכדורגלן הזר בליגת העל שנעצר בחשד לנהיגה בשכרות יישאר במעצר

שחקני הפועל באר שבע אנתוני וואקמה, ג'ון אוגו. קובי אליהו
לפחות קיבלו חצי. וואקמה/קובי אליהו

התביעה כנגד טרבזונספור היא כאמור על סך של 600 אלף יורו. בבאר שבע העלו את הסכום המקורי ב-100 אלף יורו בטענה לאי תשלום בזמן, תשלומי ריביות והוצאות משפטיות. בנוסף לתביעה המשפטית דורשים בבאר שבע שיופעלו סנקציות על טרבזונספור כמו אי מתן היתר להשתתפות במפעלים האירופיים. הקבוצה הטורקית ממוקמת כעת רביעית בטבלה והיא בהחלט מועמדת לזכות בכרטיס למוקדמות הליגה האירופית. מדובר בהכנסה מאוד גדולה שהקבוצה רוצה לקבל במידה שתגיע לשלב הבתים ובבאר שבע מקווים כי פיפ"א תעמוד על כך שאם הכסף לא ישולם עד סוף השבוע הקרוב, לא תקבל הקבוצה הטורקית היתר למפעלים האירופיים. כפי שפורסם כאן אתמול, הפועל באר שבע היא לא היחידה שמחכה לכסף מטרבזונספור. בין הקבוצות שלא קיבלו העונה סכומים בגין העברות שחקנים לקבוצה נמצאת גם קבוצה מאירן.

מסתבר שבבאר שבע היו מודעים בקיץ למוסר התשלומים הנמוך במיוחד בליגה הטורקית גם בגלל סיפורים ששמעו מאתלטיקו מדריד איתה קיימת מערכת יחסים טובה מאוד לבאר שבע. זו הסיבה שבניגוד להסכם המכירה של דיא סבע לגוואנגז'ו במסגרתו לא עמדה הקבוצה על כך שהיא תקבל במעמד המעבר מחצית מהסכום, במקרה של וואקמה לטרבזונספור התעקשו בבאר שבע לקבל 55 אחוז מדמי המעבר כבר ביום החתימה של הניגרי בטורקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully