וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשמר לגביע: פאטוס בצ'יראי ינוח במשחקה של נתניה נגד בני יהודה

28.3.2019 / 8:40

בקבוצה רוצים שהחלוץ יהיה במצב פיזי מקסימלי בחצי הגמר נגד חדרה. "שבוע גדול בהיסטוריה של מכבי נתניה", אמר גורם במועדון

עריכת וידאו: מתן חדד

פאטוס בצ'יראי צפוי לחזור היום (חמישי) לאימוני מכבי נתניה אחרי ששהה בזמן הפגרה עם נבחרת מונטנגרו ושיחק בשני משחקיה מול בולגריה ואנגליה. בנתניה מתכוונים לאפשר לבצ'יראי לנוח בשבת במשחק החוץ נגד בני יהודה, מאחר שהוא לא זכה למנוחה לאורך כל השבועיים האחרונים. בקבוצה רוצים את החלוץ במצב פיזי מקסימלי למשחק מול הפועל חדרה בחצי גמר גביע המדינה ביום שלישי הקרוב.

מי שעשוי לפתוח במקומו נגד בני יהודה הוא יונס מלדה, שגם יצטרף הבוקר לאימונים אחרי שהיה עם הנבחרת הצעירה בגאורגיה ושיחק 45 דקות. אפשרות נוספת היא שיוחלט לעלות רק עם גיא מלמד כחלוץ, ומי שיפתח במקום בצ'יראי יהיה מוטי ברשצקי. באשר לעמדות האחרות, בנתניה מתכוונים לעלות עם ההרכב החזק ביותר שעומד לרשותם בשבת למרות שכעבור שלושה ימים ייערך חצי גמר הגביע. מספר שחקנים של הקבוצה לא שיחקו מול הפועל באר שבע לפני היציאה לפגרה, ובנתניה מבינים שהשחקנים זקוקים לדקות משחק מחרתיים במושבה בהמשך הקרבות על כרטיס לאירופה דרך הליגה.

"אנחנו לפני שבוע גדול מאוד בהיסטוריה של מכבי נתניה", אמר אמש גורם במועדון. "כולם רוצים את הכרטיס לגמר הגביע. מהרגע הראשון שהתחלנו העונה את המפעל הזה, אמר הבעלים אייל סגל שהגביע עושה לו את זה יותר מהליגה ושחשוב לחיי המועדון הזה שנזכה בו. אבל קודם יש את בני יהודה בליגה ואסור לשכוח כמה חשוב לסיים במקום שמוביל לאירופה גם דרך הליגה".

אייל סגל בעלי מכבי נתניה. קובי אליהו
רוצה מאוד את הגביע. אייל סגל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully