וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ההכרעה בנוגע לניצן או שטקוס - בשבועות הקרובים

28.3.2019 / 10:37

הפועל חיפה מוכנה לקחת על עצמה את חוזהו של השוער הליטאי, אבל מצפה לתשובה במהרה. יחזקאל: "לא צריך להחדיר מוטיבציה נגד סכנין, זה טבוע ב-DNA של בית"ר"

עריכת וידאו: מתן חדד

בית"ר ירושלים ערכה הבוקר (חמישי) את מסיבת העיתונאים לקראת משחקה ביום ראשון נגד בני סכנין בטדי. עוזר המאמן, ניסן יחזקאל שממלא את מקומו של מאמן הקבוצה ניר קלינגר, שמושבת מפעילות בקוצה בעקבות אירוע לבבי שעבר, אמר:"אני לא צריך להחדיר מוטיבציה לשחקנים למשחק הזה, זה טבוע ב-DNA של המועדון. אני לא מתעסק בסכנין. אנחנו מגיעים במומנטום לא טוב וזאת עובדה. השחקנים מבינים את משמעות המשחק. אנחנו צריכים לנצח את סכנין כדי לגמור את סיפור הירידה ולהתפנות להכנות לעונה הבאה".

על השאלה מתי קלינגר ישוב לקווים אמר יחזקאל: "אני משתדל לא להפריע לניר בימים האלה, הוא צריך לנוח וכדורגל ממש לא בראש מעייננו. אני אשמח שהוא יחזור העונה, אבל אני לא יודע אם הוא יחזור".

על חסרונו של אנטואן קונטה אמר יחזקאל: "מי שיצטרך לשחק ייתן את הכל. נתעסק במי שנמצא ולא במי שלא נמצא. אנחנו רוצים להבטיח הישארות בליגה וזה מה שחשוב. לא אסכן את קונטה אם הוא לא יהיה כשיר במאה אחוז".

על אי ההצלחה של בית"ר העונה: "אנחנו מאוכזבים מהעונה הנוכחית, זה לא סוד. אנחנו רוצים לסיים את העונה בטעם טוב ומה שהיה מת מבחינתי". על האפשרות שיוסי בניון יפרוש בתום העונה: "אין מה לדבר על זה כרגע ונשאיר את ההחלטות ליוסי לסוף העונה".

עוד בנושא

הגדרת התפקיד והסמכויות יכריעו אם בניון יישאר בבית"ר
תקציב בית"ר לא יירד מ-50 מיליון שקל, פלומן יימכר?

ניסן יחזקאל מאמן הפועל מרמורק. ברני ארדוב
"אין יריבות ספורטיבית כמו בית"ר-סכנין". ניסן יחזקאל/ברני ארדוב

דוד קלטינס הוסיף: "אנחנו יודעים את חשיבות המשחק ונעשה הכל כדי לסיים את העונה על הצד הטוב ביותר. מקווים שהקהל יבוא לתמוך. בבית"ר מרגישים את האווירה לפני כל משחק גדול. יש חשיבות מיוחדת לאוהדי בית"ר מול סכנין, הם ציפו לעונה טובה יותר כמונו ונרצה להחזיר להם בניצחון". על מאמנו אמר קלטינס: "ניר חסר לכולם, כולם שלחו לו הודעות ומקווים שישוב במהרה. כולנו מעריכים את ניסן ואוהבים אותו ומאחלים החלמה מהירה לניר".

בשבועיים הקרובים אמור להיות מוכרע עתידו של יוסי בניון. אם יהיה חלק מהצוות המקצועי, הוא יהיה שותף מלא בקבלת ההחלטות. אחד הנושאים שיהיו על הפרק קשור בעמדת השוער. על אף החתמתו של ארנסט שטקוס לשנתיים הבאות, בבית"ר שוקלים ברצינות את השארתו של איתמר ניצן כשוער ראשון ובכך לפנות מקור של זר. לניצן חוזה לעונה הבאה במועדון עם אופציה לעונה נוספת. מנגד, הפועל חיפה מוכנה לקחת עליה את חוזהו של שטקוס לשנתיים הבאות, אבל דורשת תשובות במהרה. שני הצדדים כבר הבהירו כי הדברים יצטרכו להיסגר בשבועות הקרובים על מנת שיוכלו להתארגן לקראת העונה הבאה.

עוד באותו נושא

אלי אוחנה: "ניר קלינגר אחד המאמנים הטובים שראיתי"

לכתבה המלאה

רונן קצב על השואו של זהבי, ההצלחה והבעיות של הרוש וסיפורי קריירה: הפודיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully