וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב בית"ר ירושלים לא יירד מ-50 מיליון שקל, פלומן עשוי להימכר

26.3.2019 / 8:51

חוגג יצטרך להזרים לפחות 20 מיליון שקל מכיסו הפרטי. בניון ישתלב בצוות המקצועי, אכזבה מהתנהלות פלומן, קונטה על המדף

-

1. בבית"ר ירושלים מקווים לנצח את בני סכנין ביום ראשון ולהבטיח את ההישארות בליגה על מנת שניתן יהיה להתחיל בהכנות לעונה הבאה. ראשית כל, במועדון ירצו להגדיר את תקציב הקבוצה ולמנות מאמן לעונה הבאה ורק לאחר מכן להתחיל לבנות את הסגל. בבית"ר חוששים מאוד מהמשחק ואף אמרו: "אם בטעות נפסיד, ניכנס לבלגן שלא נדע איך לצאת ממנו. גם אם לא ננצח את המשחק בשום פנים ואופן אסור להפסיד אותו".

יוסי בניון אמור לפרוש ולהשתלב בצוות המקצועי של המועדון, אם כי עדיין לא ברור באיזה תפקיד. יש לציין כי בניון ואלי אוחנה מדברים על הנושא כבר זמן רב יחד עם משה חוגג, אך עדיין לא הוגדר תפקיד עבור הקשר הוותיק וזה יקרה רק אחרי חזרתו של הבעלים מלונדון בשבוע הבא. המטרה היא שבניון יקבל תפקיד מקצועי ויהיה עם הקבוצה על הדשא כשתחתיו מאמן. חוגג מעדיף להשאיר את החלק המקצועי לאוחנה ובניון ולקחת צעד אחורה כדי להתרכז בעסקיו.

עוד בנושא:

בני סכנין: אלדד שביט עשוי להתמנות למאמן בימים הקרובים
מכבי תל אביב עשויה לקבל עוד כמה מאות אלפי יורו על מכירת קיארטנסון
הפועל באר שבע: השעייתו של ג'ון אוגו תימשך גם במשחק מול הפועל חדרה

יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
התפקיד עדיין לא הוגדר. בניון/קובי אליהו

2. מבחינה כלכלית, על אף הרצון לקצץ משמעותית בתקציב, חוגג עדיין יצטרך להביא עשרות מיליוני שקלים "מהבית". בעונה הנוכחית בלבד, הבעלים יצטרך להעביר משכורות של 6 מיליון שקל ולעונה הבאה לבית"ר יש התחייבויות של שכר שחקנים ורכישות בגובה 25 מיליון שקל. ביחד עם הוצאות נוספות, מדובר על התחייבויות של 45 מיליון שקל. בעונה טובה בית"ר ירושלים מכניסה 30 מיליון שקל, כך שבכל מקרה חוגג יצטרך להשלים את הפער - כ-15 מיליון שקל.

אבל זה לא נגמר כאן. ההתחייבויות של בית"ר לעונה הבאה הן רק ל-13-14 שחקנים: איתמר ניצן, ארנסטס שטקוס, אנטואן קונטה, שמואל שיימן, אור זהבי, טל בן חיים, דן איינבינדר, עידן ורד, גדי קינדה, דוד קלטינס, לירן רוטמן, ז'אורז'יניו, אפונסו טיירה, אור ואקנין ויעקב בריהון. הקבוצה תהיה חייבת עוד 7-8 שחקני שדה, בין אם מדובר בחוזים חדשים לאלו שמסיימים הסכם (טל כחילה, מיקי סירושטיין, אופיר קריאף, אנתוני וארן, מאור בוזגלו, אור אינברום) או אחרים שיצטרפו במקומם.

לאור העובדה שבמועדון רוצים להתחזק בשחקנים דומיננטיים, כל המהלך להשלמת הסגל יעלה לחוגג 6-8 מיליון שקל נוספים. למעשה, גם אם יוחלט על קיצוץ, התקציב של בית"ר ירושלים לא יהיה נמוך מ-50 מיליון שקל וחוגג יצטרך להזרים לפחות 20 מיליון שקל מכיסו הפרטי.

עוד באותו נושא

אחרי העיכוב: כל עובדי בית"ר ירושלים קיבלו את המשכורות

לכתבה המלאה
משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים. דני מרון
לבית"ר כבר יש התחייבויות של 45 מיליון שקל, וזה לפני השלמת הסגל. חוגג/דני מרון

3. בבית"ר ירושלים ינסו להזרים כסף לקופה ממכירה של שחקן אחד או יותר. בראש הרשימה עומד אנטואן קונטה, שמחזיק בחוזה עד קיץ 2020 ומשדר שהוא לא מתלהב להאריך אותו. במקרה כזה, אם בבירה רוצים לקבל עליו תמורה, הם יצטרכו למכור אותו בקיץ. שי קונסטנטין מבני יהודה הוא המועמד המוביל להחליפו. גם אנז' פרדי פלומן, שבבית"ר לא מרוצים מההתנהלות שלו, עשוי להימכר אם תגיע עבורו הצעה אטרקטיבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully