וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי העיכוב: כל עובדי בית"ר ירושלים קיבלו את המשכורות

20.3.2019 / 9:51

חוגג הסביר שהעיכוב נבע מבעיה טכנית בלבד, ובמועדון הודו: ייתכן שטעינו כששילמנו קודם כל לשחקנים. גם ניסו אביטן מועמד לעונה הבאה. אשתו של אנאן: "הוא לא ראה אותי ואת הילדים כבר שנתיים"

משה חוגג, אלי אוחנה בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
עכשיו העניינים קצת נרגעו. משה חוגג ואלי אוחנה/יוסי ציפקיס

לאחר עיכוב של עשרה ימים, נכנסו הבוקר (רביעי) המשכורות לחשבונות של עובדי בית"ר ירושלים. בבית"ר אמרו כבר אתמול כי ההעברה בוצעה לפני מספר ימים ורק עניין טכני של ההעברה והמרה של כספים גרם לדחיית התשלום. יש לציין כי שחקני הקבוצה קיבלו את שכרם כבר לפני חמישה ימים.

העיכוב בשכר יצר לא מעט לחשושים בקרב עובדי המועדון בימים האחרונים, אבל משה חוגג הדגיש גם אתמול שמעולם לא הייתה בעיה תזרימית, וכי כל הסיפור הוא טכני ומקורו בתקלה בהעברת הכספים. יש לציין שרוב התקציב של בית"ר מורכב ממשכורות השחקנים ובמועדון אמרו אתמול שייתכן שטעו כשהחליטו לשלם קודם כל להם ולא לצוות המקצועי, ההנהלה ושאר העובדים.

הקבוצה חזרה להתאמן אתמול. אנטואן קונטה עורך אימונים בחדר הכושר, וייתכן שיחזור לאימונים מלאים בשבוע הבא לאחר שלושה ימי פגרה בסוף השבוע. לאחר המשחק נגד בני סכנין, בית"ר תתחיל לתכנן את העונה הבאה, הן בכל הנוגע לגובה התקציב והן בכל מה שנוגע לרמה המקצועית. ניסו אביטן נכנס לרשימת המועמדים לעמוד על הקווים בעונה הבאה.

עוד בנושא

בגלל בעיה בתזרימים מחו"ל: עיכוב במשכורות של עובדי בית"ר ירושלים
בבית"ר כבר מודים: "אנחנו לא יותר טובים ממ.ס. אשדוד או בני סכנין"
בית"ר ירושלים לא תציע למאור בוזגלו יותר מ-200 אלף דולר לעונה

עידן כהן שחקן הפועל תל אביב מול אנתוני אנאן שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
בעיות עם האישה. אנתוני אנאן/יוסי ציפקיס

ובינתיים, אנתוני אנאן שמנסה להשתלב בבית"ר, עשוי להיות טרוד בעניינים שלא קשורים בכדורגל. זאת אחרי שגיפטי אשתו התראיינה לתקשורת בגאנה והאשימה אותו בהזנחה שלה ושל ילדיו. "הפעם האחרונה שאני והילדים ראינו את אנתוני היתה לפני שנתיים כשהוא הגיע לטקס להענקת השם לילד. הוא האשים אותי באי נאמנות ואמר שהוא לא מעוניין יותר בנישואים האלו".

למרות היחסים הערוכים, גיפטי הסבירה שהשניים עדיין לא התגרשו כהלכה. "אני לא יודעת אם אני עדיין נשואה לו בגלל שהמשפחה שלי מעולם לא קיבלה ממנו בקשה לגירושים. לפעמים הוא שולח כסף הביתה, אבל זה לא מספיק. יש לו שני ילדים נוספים מאישה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully