וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים לא תציע לבוזגלו יותר מ-200 אלף דולר לעונה

17.3.2019 / 9:01

הקשר מרוויח היום 230 אלף דולר לעונה ולא יקבל שדרוג. בוזגלו לקראת הפועל חיפה: "יש לנו אחריות לכבוד שלנו ושל המועדון"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

סוגיית מאור בוזגלו ממשיכה להעסיק את בית"ר ירושלים. במועדון שוקלים אם להציע לו חוזה חדש וגם אם זה יקרה, יהיה מדובר בשכר שלא יעלה על 200 אלף דולר לעונה. בבירה משוכנעים שאחרי עונה כל כך מאכזבת, לאף שחקן לא מגיע שדרוג בשכר ואם תוגש הצעה לבוזגלו, היא תהיה נמוכה מזו שיש לו העונה: 230 אלף דולר לעונה. אביו של השחקן, יעקב בוזגלו, חושב ששכרו של בנו צריך להיות משודרג ונראה שהוא יתחיל לחפש לו קבוצה אחרת, אולי גם בחו"ל.

בוזגלו יחזור הערב לסגל וכנראה שגם יפתח נגד הפועל חיפה (ראשון, 21:00, ספורט 5). אתמול הוא אמר: "כל מי שנמצא במערכת מאוכזב. ברור לנו שהאחריות עלינו ואנחנו לא מחפשים אשמים. אסור לנו לשקוע במה שהיה, צריך להסתכל קדימה. יש לנו שבעה משחקים ואנחנו צריכים לתת את הדם. לכל אחד מהשחקנים יש אחריות בנוגע לעתיד שלו, לכבוד של המועדון ולכבוד שלו".

בוזגלו הוסיף: "להבדיל מהתקופה הקודמת שחזרתי, הפעם זה היה הרבה יותר קשה בשלושת המשחקים האלה מכיוון שהייתי בריא ולא יכולתי לעזור לקבוצה. לא התעסקתי בעתיד שלי, לכל דבר יהיה את הזמן שלו. מה שאני כן יכול להגיד זה שעדיין לא ישבנו לגבי העתיד. כרגע טוב לי איפה שאני נמצא ואני אשמח מאוד להישאר".

בוזגלו כאמור צפוי לפתוח היום כשלצדו גם עידן ורד ואנז' פרדי פלומן. כרגע נראה שהאפשרות לפתוח עם שלושה בלמים ירדה מהפרק. עדיין לא ברור מי יפתח כמגן שמאלי כאשר האפשרויות הן עוז ראלי ואור זהבי.

מאור בוזגלו שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
חוזר להרכב. בוזגלו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully