וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - בית"ר ירושלים: קלינגר שוחרר לביתו, יחזקאל לשחקנים: "ניר הבהיר שאני קובע הכול"

המאמן יצא מבית החולים, עוזרו באסיפה: "אלך עם האני מאמין שלי, המשחק הזה חשוב מאוד". קדוש בשער המארחת במקום שטקוס (א', 21:00, ספורט 5)

מחזור 27הסתיים17/03/2019
הפועל חיפה
    0
      בית"ר ירושלים
      מנהלת ליגת העל

      בווידאו: לקראת כניסת מערכת ה-VAR לליגת העל

      הפועל חיפה

      אחרי האכזבה בעקבות אי ההעפלה לפלייאוף העליון, בהפועל חיפה הציבו מטרה לסיים במקום השביעי. השוער רן קדוש יפתח מחר (ראשון, 21:00, ספורט 5) בין הקורות על חשבון ארנסטס שטקוס, שיעבור בקיץ לבית"ר ירושלים ויישב מולה על הספסל. דור מלול שהיה בספק צפוי לפתוח, כאשר ישנה התלבטות בין גל אראל לראדו גנסארי בקישור. עידן שמש צפוי להמשיך לקבל קרדיט בחוד ושרון מימר מתלבט בין נס זמיר למתן חוזז. ריקי מיטרבסקי יחליף את גבריאל תמאש המוצהב במרכז ההגנה. "זה משחק חשוב כדי להבטיח סופית את ההישארות ולנסות לסיים את העונה כמו שצריך", אמר שחקן בקבוצה, "וחוץ מזה, משחק מול בית"ר הוא תמיד יוקרתי".

      רן קדוש שוער הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
      הזדמנות בשער. רן קדוש/אדריאן הרבשטיין

      בית"ר ירושלים

      המאמן ניר קלינגר שוחרר לפני כניסת השבת לביתו על ידי הצוות הרפואי בבית החולים איכילוב, שם שהה מאז חש ברע באימון בית"ר ירושלים ביום רביעי בבוקר. בהודעת המועדון נמסר בשמו של קלינגר: "אני רוצה להודות לכולם - לשחקנים, להנהלה, לצוות, לחברים ולאוהדים מכל הארץ, על הדאגה, האנושיות והחום שקיבלנו משפחתי ואני בימים האחרונים. זה מרגש וממלא ומעל הכול לא מובן מאליו. וכמובן תודה ענקית לצוות הרפואי במחלקה הקרדיולוגית באיכילוב, על טיפול מסור ומקצועי מאין כמוהו. נתראה בקרוב בעזרת השם, שלכם באהבה, ניר".

      ניסן יחזקאל יעמוד על הקווים במשחק מול הפועל חיפה והערב הוא ערך שיחה עם השחקנים ואמר להם: "כולנו מאחלים לניר החלמה מהירה. ניר הבהיר לי שאני קובע הכול, שאעשה את האני מאמין שלי ואלך עם האמת, וזה מה שאני מתכוון לעשות. המשחק מחר משמעותי מאוד, ניצחון מחר ייתן לנו מומנטום חיובי ואולי גם ישנה את כל האנרגיות של התקופה האחרונה. כולנו רוצים להרגיש אחרת ולעשות מצב רוח טוב לניר, לבעלים ולקהל". בנוגע להרכב הקבוצה, המאמן לא תרגל 11 ובדק לא מעט אפשרויות. סגל הקבוצה ייקבע רק מחר.

      מאמן בית"ר ירושלים ניר קלינגר. קובי אליהו
      רק בריאות. ניר קלינגר/קובי אליהו

      טריוויה

      * עד כה היו 84 מפגשים בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשבית"ר מובילה 27:31 בניצחונות ועוד 26 משחקים הסתיימו בתיקו.

      * המאזן בשבעת מפגשי הליגה האחרונים: שלושה ניצחונות לבית"ר וארבע תוצאות תיקו, כשבחמישה מהמשחקים ניר קלינגר עמד על הקווים של הפועל חיפה ובאחרון כבר אימן את בית"ר.

      * הפועל חיפה לא ניצחה בשבעת המחזורים האחרונים. היו לה שלושה הפסדים וארבע תוצאות תיקו.

      * בית"ר ירושלים הפסידה 3:1 בשני משחקי החוץ האחרונים שלה (בבאר שבע ונתניה). הפעם הקודמת שבה היו לה רצף הפסדי חוץ זהים הייתה בפברואר-אפריל 2014, עם ארבעה הפסדי 1:0 כאורחת. האחרון שבהם, אגב, היה מול הפועל חיפה.

      * בית"ר ירושלים עדיין מחכה לפנדל הראשון שלה העונה. כזכור, בעונה שעברה היא הובילה את הליגה עם 14 בעיטות (כולל שש החמצות).

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully