וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "אנחנו לא יותר טובים ממ.ס. אשדוד או בני סכנין"

18.3.2019 / 8:37

אחרי עוד הופעה חלשה, בבית"ר ירושלים רק מחכים שהעונה תסתיים: "צריך לנצח את סכנין ולסיים את העבודה". וודוץ יעזוב ("הוא לא שחקן חלש, פשוט לא התאקלם"), קונטה יימכר

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עיקרי הדברים

- בבית"ר ירושלים רק מחכים שהעונה תיגמר: "צריך לסיים עם זה"

- ניסן יחזקאל: "בהתחשב בשבוע האחרון שעברנו, גם נקודה זה בסדר"

- קונטה רוצה לחזור לאירופה, וודוץ, אנאן ואינברום יעזבו

seperator

1. כדורגל רע, מעט מאוד איומים על השער ורמה נמוכה, הם אירועים שבשגרה בבית"ר ירושלים של העונה הנוכחית. ועדיין נראה שה-0:0 אתמול (ראשון) נגד הפועל חיפה "התעלה" על מרבית המשחקים של הקבוצה העונה ברמת החולשה שלה. אלא שבמועדון לא לקחו את זה קשה מדי. אחרי השבוע האחרון, בבית וגן לא ממש בנו על ניצחון ובסיום אמרו: "אנשים לא מבינים את המצב כאן, כרגע אנחנו לא יותר טובים מאשדוד או סכנין. היתרון שלנו הוא הפער שיצרנו יותר מוקדם העונה. צריך לנצח את סכנין במחזור הבא ולגמור את העבודה, אוי ואבוי אם נפסיד ונסתבך".

עוד באותו נושא

הפועל חיפה סיימה ב-0:0 מול בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
מתן חוזז שחקן הפועל חיפה מול טל כחילה שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
עוד משחק חלש של הצהובים/קובי אליהו

2. ניסן יחזקאל עדיין מנסה לעכל את השבוע האחרון. אחרי ההפסד להפועל תל אביב בטדי, בבית"ר שקלו לפטר את ניר קלינגר. אחרי יממה הוא עצמו הציע את התפטרותו ובמועדון פנו ליחזקאל שיחליף אותו. עוזר המאמן גילה לויאלות וסירב, ובבית"ר דחו את ההתפטרות של קלינגר בגלל שהאלטרנטיבות לא מספקות. יום למחרת קלינגר חש ברע ואושפז, ויחזקאל הפך למאמן הראשי בעל כורחו. טלנובלה קלאסית לבית"ר של השנה.

יחזקאל אמר בסיום: "לא היה זמן להתכונן למשחק, ביום וחצי עם כל השבוע הטראומתי הזה. בהתחשב בשבוע האחרון שעברנו גם נקודה זה בסדר, למרות שניסינו לנצח. לא הייתה ירידת מתח, שחקנים רצו לשחק גם עבור ניר ולנצח. מבית"ר מצפים ליותר בחלק הקדמי, צריך לסכן הרבה יותר את השער, זה לא מספיק. מהתיקו הזה אני לוקח רק את הנקודה".

על קלינגר אמר: "דיברנו ביום שישי בפעם האחרונה. הוא קיבל הוראה לא להתעסק בכדורגל בתקופה הקרובה. הוא אמר לי שההרכב וה-18 - הכל עליי. הוא הפקיד את הקבוצה בידיי וסומך עליי. ניסינו לעשות הכל אבל אנחנו בתקופה רעה ולחוצה. נגד סכנין נצטרך לנצח ולהבטיח את ההישארות, זה משחק מאוד-מאוד חשוב עבור המועדון".

יחזקאל גם נשאל על הוויתור של בית"ר ירושלים על יקוב סילבסטר שפורח בבני יהודה, ועל החתמתו של מיחאי וודוץ במקומו: "אני לא האיש שצריך לענות על זה. יש נסיבות של המועדון בשחרור של סילבסטר. וודוץ שיחק העונה טוב בליגה הרומנית ואין מקום לזלזל. יש שחקנים שלא מתאקלמים מהר וזה קורה, לבוא להגיד שוודוץ 'לא שחקן' זה לא נכון. הוא בתקופה לא טובה ולא התאקלם טוב, אבל הוא לא שחקן חלש".

ניסן יחזקאל עוזר מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
הראש במשחק נגד סכנין. יחזקאל/קובי אליהו

3. בבית"ר ירושלים מקווים לגמור את הסיפור בעוד שבועיים נגד בני סכנין, אך עדיין לא החלו רשמית את ההכנות לעונה הבאה. עד סוף החודש אמור הבעלים משה חוגג להחליט על תקציב הקבוצה ובהתאם לכך יפתחו מגעים עם מאמן ושחקנים לקראת העונה הבאה. ברשימת העוזבים נמצאים אנתוני אנאן, מיחאי וודוץ, אור אינברום שלא התלבש אתמול וייתכן שגם מאור בוזגלו. בית"ר רוצה לצרף בעונה הבאה זרים בעמדות של מגן שמאלי, קשר אחורי וחלוץ ולצרף עוד שני ישראלים משמעותיים.

אנטואן קונטה, שסובל משטף דם ולא התאמן לאחרונה, יסיים את חוזהו בקיץ 2020 ומשדר כי לא ירצה לחדש אותו, אלא להימכר בחזרה לאירופה. אם הוא לא יחתום על חוזה חדש, בבית"ר ינסו להשיג עליו הצעה אטרקטיבית, כאשר השם המוביל לעמדת המגן הימני הוא שי קונסטנטין מבני יהודה. גם איסמעילה סורו ולוסיו מבוקשים.

שכרם של השחקנים ועובדי המועדון התעכב במספר ימים, אבל בבית"ר הבהירו כי מדובר בעניין טכני בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully