וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזקאל: "משחק חלש ומאכזב", מימר: "חבל שהקהל בוחר בדרך הזו"

17.3.2019 / 23:07

אוהדי הפועל חיפה קראו למאמן להתפטר במהלך ה-0:0 נגד בית"ר ירושלים, מימר: "הם צריכים לתמוך בקבוצה". איינבינדר: "הדברים הולכים קשה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

לא שקט בהפועל חיפה: אוהדי האדומים קראו בוז לעבר שרון מימר אחרי החילוף של גילי ורמוט וצעקו לו "תתפטר, תתפטר" במשך שלבים ארוכים במהלך ה-0:0 הביתי מול בית"ר ירושלים. גם אצל הצהובים-שחורים ממש לא שקט ואוהדי הקבוצה קראו לשחקנים "אין לכם כבוד" ו"תורידו את החולצות" במהלך המשחק החלש בחיפה.

מאמן הפועל חיפה שרון מימר הגיב לקריאות מצד הקהל ואמר: "כל העונה ראו פה קבוצה מחויבות ורצינית. זה שטיפה לא הולך בסוף, זה קורה וזה לא אומר כלום. צריך לשנות פה את התרבות של הספורט, צריך לתמוך בקבוצה ולא לקרוא בוז. חבל שהאוהדים בוחרים בדרך הזו. אני לא יכול לבחור מה שהקהל עושה, אבל אני יכול להגיד מניסיון שאם הקהל תומך וחיובי בדרך כלל זה מוביל את הקבוצה לדברים יפים. כשהולכים בדרך שלילית, זה גורם לקבוצה להילחץ ולהיראות פחות טוב". על היכולת החלשה של קבוצתו הוסיף המאמן: "אנחנו לא מתעלמים מזה שהמומנטום נעצר, אבל זה לא שהפסדנו שמונה פעמים ברציפות. היום אנחנו פחות מכריעים את המשחקים כמו שהיינו מכריעים בתקופה היותר טוב. עדיין הפועל חיפה לא במקום קטסטרופלי או גרוע, היא קבוצה טובה בליגה שבתקופה פחות טובה".

עוזר מאמן בית"ר ירושלים ניסן יחזקאל, שעמד על הקווים בהיעדרו של ניר קלינגר, אמר בסיום: "משחק חלש ומאכזב, זו לא הקבוצה שהייתי רוצה לראות מבחינה התקפית. בהתחשב בשבוע הטראומתי שעברנו, בסדר ניקח את הנקודה. ניר התחיל משהו מסוים והייתי צריך לשבור את זה לקראת סוף השבוע כי השתנו דברים. לא רציתי לעשות לשחקנים יותר מדי כאבי ראש, הלכנו על הכי בטוח שיש. הוצאנו רק תיקו מזה, אני מהתיקו הזה לוקח רק את הנקודה ולא יותר מזה. אני מקווה שניר יחזור כמה שיותר מהר. אני אשאר עד מתי שיגידו לי, אבל אני מקווה שניר יחזור כמה שיותר מהר".

קשר בית"ר ירושלים דן איינבינדר: "אנחנו לא מסתירים את המציאות והדברים הולכים קשה יותר העונה. באנו למשחק עם הרבה רצון לחזור לנצח, לשחק בשביל ניר. רצינו לספק לו נחת וגם לעצמנו. לא טוב לנו במצב הזה, אנחנו סובלים במצב הזה, אבל אנחנו ספורטאים וקבוצת כדורגל שהדברים הלכו לה פחות טוב העונה".

עוד בנושא:

הפועל חיפה ובית"ר ירושלים נפרדו ב-0:0 חלש

ניסן יחזקאל עוזר מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
לא היה מרוצה מהיכולת של בית"ר. יחזקאל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully