וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיכוב במשכורות של עובדי בית"ר ירושלים

19.3.2019 / 10:15

המשכורות לצוות המקצועי וההנהלה היו אמורות להיכנס לפני יותר משבוע, אולם הן מתעכבות בשל מה שבבית"ר מגדירים כ"בעיה טכנית" שקשורה בתזרימים מחו"ל: "ההעברה בוצעה, יראו את זה היום או מחר"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

הצרות של בית"ר נמשכות: לראשונה העונה, המשכורות לא הועברו לעובדים בזמן. בית"ר אמורה להעביר את השכר לעובדיה ב-9 או ב-10 מדי חודש, אולם השבוע, לאחר שזה לא קרה, מספר שחקנים דרשו תשובות. לשחקנים הובהר שמדובר בבעיה טכנית שתיפתר, ואכן לפני חמישה ימים השחקנים קיבלו את שכרם.

יחד עם זאת, הצוות המקצועי, ההנהלה, עובדי המועדון ואנשי מחלקת הנוער עדיין לא קיבלו את משכורות חודש פברואר. בבית"ר חזרו ואמרו שמדובר בעניין טכני בלבד שקשור בהעברות כספים מחו"ל. "אין בעיה תזרימית, זה נטו בעיה טכנית שמתעכבת ואנחנו מקווים לפתור אותה בימים הקרובים. ההעברה כבר בוצעה, ומי שאמור לקבל משכורת יראה את זה כבר היום או מחר", אמרו בבית"ר.

משה חוגג השקיע העונה בבית"ר ירושלים כ-55 מיליון שקל, כ-27 מתוכם בגלל חובות עבר ודמי רכישת המועדון מאלי טביב. מדובר בסכום שאף אחד לא השקיע במועדון מאז ימי ארקדי גאידמק. חוגג מתכנן לבנות קבוצה חזקה גם בעונה הבאה שתכוון לצמרת הגבוהה.

עוד בנושא

בית"ר ירושלים: "אנחנו לא יותר טובים ממ.ס. אשדוד או בני סכנין"
יחזקאל אחרי ה-0:0 של בית"ר עם הפועל חיפה: "משחק חלש ומאכזב"

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
השחקנים דרשו תשובות. משה חוגג/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully