וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב עשויה לקבל עוד כמה מאות אלפי יורו על מכירת וידאר קיארטנסון

23.3.2019 / 13:02

אם רוסטוב תסיים את העונה עם כרטיס לאירופה, מה שנראה סביר מאוד כרגע, דמי המכירה צפויים לצמוח מ-2.3 מיליון יורו עד כשלושה מיליון יורו. האוהדים מתכננים חגיגות אליפות משלהם מול מכבי חיפה

רויטרס

בווידאו: התגובות לאחר ה-1:1 של נבחרת ישראל עם סלובניה

מכבי תל אביב תקבל תוספת משמעותית לסכום בו מכרה את וידאר קיארטנסון לרוסטוב, אם זו תסיים את העונה עם כרטיס למוקדמות הליגה האירופית. הצהובים שלשלו לכיסם 2.3 מיליון יורו בקיץ שעבר, אולם אם הקבוצה הרוסית תצליח להגיע לאירופה - בין אם דרך הגביע הרוסי או דרך הליגה - הסכום הזה יגדל. בליגה ממוקמת רוסטוב שישית, ארבע נקודות מהמקום החמישי המוביל למוקדמות הליגה האירופית, ובגביע הגיעה עד חצי הגמר, שייערך בתחילת החודש הבא.

כשמכבי תל אביב מכרה את קיארטנסון לרוסטוב הקבוצה הרוסית היתה במקום השני בטבלה ומכאן שהיה ברור שיש לה סיכוי להגיע למפעלים האירופיים. הצהובים רכשו את החלוץ בעבר בסכום של 3.75 מיליון יורו ממאלמו והאמינו שיצליחו למכור אותו ברווח. הסכום שקיבלו בתחילת העונה, קצת יותר משני מיליון יורו, היווה אולי סוג של אכזבה ביחס לציפיות, במיוחד על רקע בעיית הפייר פליי, אבל הצלחה של רוסטוב עשויה להביא את דמי המכירה לאיזור השלושה מיליון יורו. אגב, למרות שקיארטנסון הושאל להאמרבי השבדית בתחילת השבוע, הזכויות של מכבי תל אביב יישמרו בהסכם מול רוסטוב משום שהחלוץ עדיין שייך לה וישוב אוטומטית לרוסיה ב-15 ביולי, בתום חוזה ההשאלה לקבוצה השבדית.

אמש כבש קיארטנסון שער לזכות נבחרת איסלנד בניצחונה 0:2 על אנדורה, לאחר שקיבל זימון מחודש לנבחרת הלאומית אף שמספר חודשים קודם לכן הודיע על פרישה משורותיה.

בתוך כך אוהדי מכבי תל אביב נערכים לקראת המשחק מול מכבי חיפה, שאמור להיות משחק האליפות, ולמרות שהנהלת הקבוצה עדיין מסרבת לקיים חגיגות אליפות באצטדיון בשל הסמיכות לחצי גמר הגביע, לאוהדים תכניות משלהם. מרביתם צפויים לחגוג ואף נשקלת האפשרות בחוגים מסוימים בקהל לאסוף כסף כדי לרכוש צלחות אליפות דומות לאלה שמחולקות על ידי המנהלת ולחגוג עימן ביציעים.

שחקן נבחרת איסלנד וידאר קיארטנסון. רויטרס
קאמבק מוצלח לנבחרת. קיארטנסון, אמש/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully