וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגדרת התפקיד והסמכויות יכריעו אם בניון יישאר בבית"ר ירושלים

27.3.2019 / 8:53

עתידו של הקשר הוותיק תלוי בהחלטות הסופיות בנוגע לתפקיד. בניון לא פוסל את האפשרות להמשיך לשחק עונה נוספת. קונטה צפוי לפתוח נגד בני סכנין, סירושטיין יעבור ניתוח

-

בבית"ר ירושלים המשיכו לעסוק אתמול (שלישי) בעתידו של יוסי בניון, כאשר ברור לכולם כי הדברים יוכרעו בשיחות בין משה חוגג, אלי אוחנה והשחקן עצמו בשבועות הקרובים. על אף האופטימיות של שני הצדדים, הדברים עדיין לא הגיעו לידי הגדרת תפקיד וסמכויות ולכן העניין יכול גם ליפול בשיחות בין הצדדים.

יש לציין שבבית"ר ביקשו לאחרונה מבניון הבהרות אם הוא פורש בסוף העונה ולא קיבלו תשובות ברורות. השחקן הוותיק מתקשה להיפרד מהדשא ואם לא יהיה תפקיד שמשביע את רצונו, ייתכן שימשיך לשחק שנה נוספת. בכל מקרה, בניון לא יהיה המנהל המקצועי של מחלקת הנוער שאם הצדדים לא יגיעו להבנות יופעל הסעיף בחוזהו שמאפשר זאת תמורת פיצוי.

בניון שוחח אתמול עם אלי אוחנה פעם נוספת והצדדים כבר מנסים לייצר מתווה בו יוכלו להוביל את הצד המקצועי של המועדון. כבר עתה ברור שהתפקיד של בניון יהיה בצמוד לקבוצה, יחד עם המאמן, אבל לא הוחלט תחת איזו הגדרת תפקיד ומה יהיו הסמכויות שלו.

בבית"ר רוצים לעבור בהצלחה את המשחק נגד בני סכנין בראשון ורק לאחר מכן לעסוק בעונה הבאה. אנטואן קונטה חזר לאימונים מלאים ונמצא בתמונת ההרכב ליום ראשון, כאשר דוד קלטינס ישחק כמגן שמאלי או קשר אחורי. מיקי סירושטיין צפוי לעבור ניתוח במיניסקוס ולמעשה יסיים את העונה.

בבית"ר כבר עושים חושבים לעונה הבאה בנוגע למספר תפקידים. מו"מ לצירופו של שי קונסטנטין כבר החל ולמרות שהוא מסיים את חוזהו בבני יהודה, הזהובים יהיו זכאים לדמי השבחה. גם חלוץ הפועל חדרה, לוסיו, נמצא על הפרק. בבירה יצטרכו לקבל החלטה אם להמשיך עם איתמר ניצן בין הקורות, או לצרף את ארנסטס שטקוס.

עוד בנושא:

אכזבה מהתנהלותו של פלומן, שעשוי להימכר
תקציב בית"ר בעונה הבאה לא יירד מ-50 מיליון שקל

יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
עדיין אין החלטות. בניון/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully