וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: האם יוסי בניון ימשיך לשחק בעונה הבאה?

26.2.2019 / 14:47

בהסכם בין הקשר לבית"ר ירושלים ישנה אפשרות להתיר את ההסכם לפיו יפרוש בקיץ בתמורה לפיצוי של מספר חודשים. ההחלטה בענין תיפול לאחר שיחה בין חוגג לבניון בסיום העונה ותלויה גם בצוות המקצועי. בן חיים וזהבי לא התאמנו

קובי אליהו

האם יוסי בניון ימשיך לשחק כדורגל בעונה הבאה? על פי ההסכם שנחתם בין בית"ר ירושלים לקשר הוותיק, הוא אמור לפרוש בתום העונה ולעבוד כשנתיים במחלקת הנוער ובסקאוטינג של הקבוצה הבוגרת. כעת מתברר כי שני הצדדים השאירו לעצמם אפשרות להתיר את ההסכם בקיץ בתמורה לפיצוי של 6-4 חודשים של שכר. יש לציין כי בבית"ר מאוד מרוצים מבניון עד עתה - הן מבחינה מקצועית והן ברמת ההתנהלות - ונראה כי ההחלטה הסופית אם ימשיך לשחק או שיפרוש תתקבל בשיחה בין משה חוגג לבניון, וזאת רק לאחר שתתברר זהות הצוות המקצועי לעונה הבאה. כמובן שאם חוגג ובניון יגיעו להסכמה שימשיך לשחק, אף צד לא ידרוש את הפיצוי.

עוד בנושא
הספורטאים הגדולים בתולדותנו: מקום רביעי בדירוג ה-70: יוסי בניון
"מהרגע שחזרתי לישראל שואלים 'מתי בניון פורש?'. אעשה זאת מתי שנוח לי"
20 שנה לבכורה - 10 המשחקים הגדולים של יוסי בניון בנבחרת ישראל

יוסי בניון מודה לקהל בית"ר ירושלים. דני מרון
לא ממהר לפרוש. בניון/דני מרון

מעבר לכך, לקראת העונה הבאה רוצים במועדון לשדרג את כל נושא השיווק והמדיה ולעשות מספר שינויים במצבת כוח האדם, כולל חיפוש אחר צוות שיווקי ברמה גבוהה. הבעלים משה חוגג עשה שינוי גדול השנה בכל התחומים במועדון, אך המטרה היא לעלות דרגה בשנה הבאה. גורם בבית"ר הסביר: "בדיוק כמו בקטע המקצועי, נעשו השנה פעולות אבל לא תמיד בצורה נכונה וחכמה. בשורה התחתונה ההכנסות כמעט ולא גדלו ביחס לשנים קודמות והמטרה היא להגדיל את ההכנסות בצורה משמעותית ולעשות דברים ברמה גבוהה ומקצועית יותר. בית"ר שווה 50 מיליון שקל הכנסות בשנה אם עובדים נכון, זה ללא קשר למפעלים אירופאיים ועלייה אפשרית לשלב הבתים, שם מדובר בכסף אחר לגמרי".

בצד המקצועי, גדי קינדה ישוחרר מאשפוז רק מחר ולא ברור אם יהיה כשיר למשחק נגד מכבי נתניה בשבת. המאמן ניר קלינגר לוחץ שהשחקן יחזור להתאמן כבר בחמישי היות והוא רוצה אותו ב-11. טל בן חיים ואור זהבי החולים לא התאמנו היום, פרדי פלומן ערך אימון ריצה מסביב למגרש. אנתוני וארן חזר לאימונים עם הקבוצה וצפוי להיות בסגל הקבוצה בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully