וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד אותו הטעם: 20 שנה לבכורה - 10 המשחקים הגדולים של יוסי בניון בנבחרת ישראל

18.11.2018 / 8:30

בדיוק היום לפני 20 שנה, מול דור הזהב של פורטוגל, הציגה ישראל לראשונה את נער הזהב שלה. לכבוד המאורע, דירגנו את 10 משחקיו הגדולים במדי הנבחרת: החל מהמבצעים נגד קפריסין, דרך התשואות בבראגה ועד השיא מול סן מרינו ומופע הקסם מול שוויץ

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

18 בנובמבר 1998. בדקה ה-77 באצטדיון בסטובאל, שני שחקנים נערכו לקראת כניסתם למגרש: פורטוגלי שהגיע לאייאקס ב-1996 וישראלי שבדיוק עזב אותה.

דני התכונן להחליף את פאולו סוזה, לימים מאמן מכבי תל אביב, אבל ההמתנה התארכה ובינתיים הישראלי הנרגש פנה ללחוץ את ידו וגם הקדים אותו בכניסה למגרש. השלט עם המספר 15 הונף: יוסי בניון עלה להופעת הבכורה במדי נבחרת ישראל.

בניון בן ה-18 וחצי נכנס במקום אבי נמני, קיבל טפיחה קלה מאיל ברקוביץ' ותפס את העמדה בצד ימין של הקישור. במהלך הראשון שלו עם הכדור, פירק את הגנת פורטוגל עם מסירת אומן שהעמידה את עופר שטרית במצב הבקעה נהדר. החלוץ המחליף החמיץ והמארחת מנגד סגרה עניין עם שער בכורה של הילד שלה, סימאו סברוסה בן ה-19, שקבע 0:2 בדקה ה-89 והונף על כתפי חבריו.

טקס לכבודו של שחקן נבחרת ישראל יוסי בניון. ברני ארדוב
20 שנה מאז הבכורה בסטובאל. יוסי בניון לאחר שהגיע ל-100 הופעות ב-2017/ברני ארדוב

אבל לנו היה את הסיפור שלנו. לעיני כ-12 אלף צופים במשחק ידידות בסטובאל, מול דור הזהב של נבחרת פורטוגל, הציגה ישראל לראשונה את נער הזהב שלה. מבין 30 השחקנים שעלו על כר הדשא באותו ערב, רק שלושה חצו את רף 100 ההופעות: בפורטוגל היו אלה לואיס פיגו (127) ופרננדו קואוטו שכבש אז בפתיחה (110), ובצד הישראלי רק בניון (102).

אז לכבוד ציון 20 שנה להופעה הראשונה במדים הלאומיים, החלטנו לדרג את 10 ההופעות הגדולות של בניון בנבחרת.

חושבים אחרת? הצביעו בסקר

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully