וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטי ווילבקין: "לפעמים אנחנו חושבים מה היה קורה אם הפתיחה היתה שונה"

28.3.2019 / 6:30

גארד מכבי תל אביב מתכונן למשחק נגד גראן קנאריה (21:05, ספורט 5): "ברור שיש עלינו עוד לחץ, החלון הולך ונסגר". וגם: היום המפרך של אבדיה

ONE

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב מול עירוני נס ציונה

מכבי תל אביב תעלה הערב (חמישי, 21:05, ספורט 5) למשחק הביתי האחרון בעונה הסדירה ביורוליג כשתפגוש ביד אליהו את גראן קנאריה הספרדית. אם הצהובים רוצים לשמור על סיכוי לעלות לפלייאוף, הם חייבים לנצח את הספרדים שמדורגים במקום ה-14 במפעל, ולקוות שהתוצאות במשחקים המקבילים לא יחסלו להם את הסיכוי, כך שההכרעה תעבור לשבוע הבא.

חלק משחקני הקבוצה הודו שהם יודעים בדיוק מה התרחישים שיעלו אותם לפלייאוף, אבל אחרים, ביניהם סקוטי ווילבקין, לא התעמקו בכך. "אנחנו חייבים לנצח בשני המשחקים הקרובים ועוד דברים צריכים לקרות", אמר הגארד האמריקאי והתייחס למשחק הקרוב, "כל משחק היה קשה העונה ביורוליג, אני לא מצפה שזה יהיה שונה, גם אם אין להם סיכוי להתקדם מעבר לשני המשחקים הקרובים".

במהלך ההכנה לאימון נודע לאנשי מכבי תל אביב שמילאנו, יריבה ישירה של הצהובים על הכרטיס לפלייאוף, תזכה לפגוש את פנרבחצ'ה החזקה ללא ארבעה שחקנים משמעותיים: "אני מניח שפנרבחצ'ה החליטה שהשחקנים שלה צריכים מנוחה, הם מובילים את הטבלה, ניצחו בהרבה משחקים", אמר ווילבקין וסרב לשלוח האשמות למוליכת היורוליג.

עוד בנושא:

יאניס ספרופולוס מבטיח: "נמשיך להילחם כל עוד יש סיכוי"

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
עדיין מאמין? ווילבקין/דני מרון

על העליות והירידות ביכולת של הקבוצה תוך כדי המשחק הוסיף ווילבקין: "אנחנו רוצים לשחק יציב 40 דקות, כל הקבוצה צריכה להיות מפוקסת ולעשות את העבודה ב-100 אחוז, רק ככה נשחק ברמה הגבוהה ביותר במשך כל המשחק. ברור שיש לנו עוד לחץ, כי אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף כל כך, והחלון להגיע לשם הופך להיות קטן וקטן יותר. יש עוד דברים שקורים מבחוץ, אבל צריכים להתעלם מהם ולהתרכז במשחק".

במכבי תל אביב הזכירו אמש מספר פעמים את השינוי הגדול שעברה הקבוצה במהלך העונה, כשמיד לאחר הגעתו של יאניס ספרופולוס היא כבר עמדה על מאזן של ניצחון אחד מתשעה משחקים. מאז היא ניצחה ב-12 מ-19 משחקים, "אנחנו מדברים מדי פעם על מה היה קורה אם פתיחת העונה הייתה שונה, אבל אין מה לעשות עם זה", הוסיף ווילבקין על הסיטואציה, "אני גאה, ואני יודע שגם החברים שלי לקבוצה גאים על הצורה בה הפכנו את העונה שלנו, והפכנו לקבוצה מנצחת מהנקודה ההיא. פתיחת העונה עדיין קרתה, ואין לנו מה לעשות את זה, נשארו שני משחקים ואנחנו רוצים להעפיל".

שחקנה הצעיר של הקבוצה, דני אבדיה, יעבור יום מפרך מאוד. בשעה 17:00, 4 שעות בלבד לפני המשחק נגד גראן קנאריה, הוא יעלה לשחק עם קבוצת הנוער במשחק הפלייאוף נגד עמק יזרעאל. מיד בתום המשחק אבדיה ייצא ליד אליהו ויתלבש למשחק הבוגרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully