וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס לפני גראן קנאריה: "מאמין שיש לנו סיכוי, נילחם עד הסוף"

27.3.2019 / 17:25

מאמן מכבי תל אביב דיבר לפני המשחק מחר (ה', 21:05, ספ' 5) ביד אליהו: "למרות שאנחנו תלויים בתוצאות אחרות, נעשה את הכי טוב שלנו"

ONE

בווידאו: תקציר המשחק של מכבי תל אביב נגד עירוני נס ציונה

מכבי תל אביב תארח מחר (חמישי, 21:05, שידור ישיר בספורט 5) את גראן קנאריה הספרדית במסגרת המחזור ה-29 ביורוליג. הצהובים מגיעים למשחק אחרי הניצחון על חימקי מוסקבה שהשאיר להם פתח לעלות לשלב הפלייאוף ביורוליג ובידיעה ברורה שכל תוצאה מלבד ניצחון שלהם על הקבוצה הספרדית, יחסל את הסיכוי באופן סופי.

במכבי השתדלו השבוע להתרכז רק בגראן קנאריה ובדרך לנצח אותה ולמנוע מהשחקנים מחשבות על תוצאות אחרות וחישובים מיותרים. בקבוצה מאמינים שאם יצליחו לעבור את המשחק, ההכרעה תעבור למחזור האחרון. דיאנדרה קיין יחזור לישראל רק בתחילת השבוע הבא וייעדר מהמשחק. קיין שוהה בארצות הברית לצד אמו החולה.

מאמן הצהובים, יאניס ספרופולוס, אמר במסיבת העיתונאים: "זה משחק הבית האחרון בבית העונה הסדירה, מקווים שלא יהיה האחרון בעונת היורוליג שלנו. למרות שאנחנו תלויים בתוצאות אחרות, אנחנו נעשה את הכי טוב בשני המשחקים האחרונים. אנחנו משחקים נגד קבוצה שהחליפה מאמן, ובשלושת המשחקים האחרונים ביורוליג ניצחה פעמיים. יש להם סגל ארוך ועמוק, הרבה שחקנים שיכולים להחליף ביניהם ולשחק בהרכבים שונים. יש להם הרבה פתרונות, נצטרך לשחק הגנה טובה מאוד, התפקיד שלנו זה להביא את המידע על השחקנים שלהם, כי כל אחד מהשחקנים שלהם חשוב. נרצה לשחק משחק חכם שייתן לנו את האפשרות לנצח".

המאמן הוסיף: "התפקיד של המאמן זה למצוא את השחקנים הכי טובים ביום ספציפי. השחקנים שלנו הם בני אדם, ולפעמים יש להם יום פחות טוב, ואז שחקנים אחרים צריכים לבוא מהספסל. זה התפקיד של הקבוצה, הראינו העונה שאנחנו משחקים כקבוצה. התפקיד שלי זה למצוא את הקומבינציה הכי טובה למי שישחק כדי לנצח. הדבר הכי חשוב זה הניצחון. אני משתמש ברוב הזמן בכל הסגל, אני סופר את כולם. אם אתה משחק ארבע או 25 דקות, בשבילי זה אותו דבר. במנטליות הזאת שיחקנו עד עכשיו".

מאמן מכבי תל אביב, יאניס ספרופולוס. דני מרון
יאניס ספרופולוס/דני מרון

היווני סיכם ואמר: "יש לנו עדיין סיכוי, ונילחם עד הסוף. אם לא הייתי מאמין לא הייתי נלחם בשביל הניצחון מחר. אנחנו לא עושים את החישובים, אם נעשה את החישובים נראה את העצים אבל נפספס את היער. הדבר הכי חשוב זה גראן קנאריה. שינינו איך שהקבוצה משחקת. זה מה שאני שומע מישראל וגם מאירופה ואפילו מה-NBA, חברים שלי שם אומרים שאנחנו עושים עבודה מצוינת מהרגע שהגעתי. זו מחמאה גדולה כי אני לא יודע אם נעפיל או לא, אני מאמין שאפשר לעשות את זה, האמנתי בזה שהגעתי לכאן. כל השחקנים הם לוחמים, ואני שמח על הדרך בה הגבנו אחרי הפתיחה החלשה שלנו. ב-20 בנובמבר היינו עם ניצחון אחד ושמונה הפסדים, ובמקום האחרון, וכעת אנחנו עוד נלחמים להכנס לפלייאוף, וזה דבר גדול".

התסריט היחיד שבו מכבי תל אביב תנצח את גראן קנאריה ותסיים את דרכה ביורוליג כבר בסוף השבוע הקרוב כולל את התוצאות הבאות - הפסד של פנאתינייקוס לריאל מדריד ביוון, ניצחון של מילאנו על פנרבחצ'ה בבית, הפסד של באסקוניה לאנאדולו אפס בספרד וניצחון של אולימפיאקוס על ז'לגיריס קובנה ביוון. בתסריט הזה אין חשיבות למשחק בין באיירן מינכן לדרושפאקה.

גראן קנאריה מגיעה למשחק אחרי שבשבוע שעבר הדהימה את אולימפיאקוס והביסה אותה בבית 67:90. הקבוצה אותה מאמן פדרו מרטינס, שפתח את העונה כמאמן באסקוניה, חווה הבדלים גדולים מאוד בין משחקי הבית למשחקי החוץ שלה כשהיא ניצחה שניים מ-13 משחקי חוץ העונה ביורוליג, בעוד בבית היא רשמה מאזן סביר של שישה ניצחונות מול תשעה הפסדים. מי שמוביל את הקבוצה לאחרונה הוא הפורוורד השבדי בן ה-26 מרכוס אריקסון, כשבמחזורים האחרונים החל לקבל דקות הסנטר הפולני הצעיר והענק אלכסנדר בלצ'רובסקי, שחגג 18 לפני חמישה חודשים ומתנשא לגובה 2.15 מטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully