וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: דה ליכט "קרוב מאוד", אלאבה מועמד, אומטיטי עלול לעזוב, ואן חאל עוקץ

לקראת קיץ עמוס בברצלונה: בלם אייאקס מתקרב, אומטיטי על הכוונת של יונייטד, אלאבה וריצ'רליסון סומנו. ואן חאל: "סיטי וליברפול טובות מברצלונה"

עריכת וידאו: מתן חדד

מתייס דה ליכט "קרוב מאוד" לחתימה בברצלונה, ונראה שאם המהלך אכן יקרום עור וגידים יהיו לכך השלכות ישירות על סמואל אומטיטי. על פי העיתון הקטלאני "ספורט", נציגים של ברצלונה נפגשו פעם נוספת עם סוכנו של בלם אייאקס, הגיעו להסכמות עקרוניות והבינו שגם מחירו של דה ליכט לא אמור להיות גבוה במיוחד.

אם העסקה תושלם, ברצלונה תאפשר לסמואל אומטיטי לעבור קבוצה, כך על פי "מונדו דפורטיבו". בדיווח נטען שהבלם הצרפתי זוכה להערכה רבה במנצ'סטר יונייטד, שכבר הביעה בו עניין מספר פעמים בעבר, וכעת משוכנעת שתוכל לשים עליו יד, אם לא יהיו התפתחויות שימנעו את עסקת דה ליכט לברצלונה. בכלל, נראה שברצלונה תהיה פעילה מאוד בשוק ההעברות בקיץ הקרוב. גם תומאס ורמאלן בדרך החוצה, ומנגד הקבוצה מסמנת כמה שחקנים חדשים. על פי "פראנס פוטבול", דייויד אלאבה מועמד להצטרף לברצלונה, בין היתר כדי לספק לג'ורדי אלבה תחרות בעמדת המגן השמאלי. על פי ESPN, נציגים של ברצלונה עוקבים מקרוב גם אחרי החלוץ הברזילאי של אברטון ריצ'רליסון, אם כי הוא לא נמצא בעדיפות גבוהה מבחינתם.

עוד בברצלונה: המאמן לשעבר לואיס ואן חאל טען ב-BBC שברצלונה "לא טובה כמו שאנשים חושבים".

"משום מה כל האנשים חושבים שברצלונה הקבוצה הטובה בעולם, אבל זה ממש לא נכון", אמר ההולנדי. "מנצ'סטר סיטי וליברפול טובות מברצלונה. שתיהן יותר מאוזנות, שתיהן יותר מחוברות, ליברפול אפילו יותר קבוצה מסיטי, אבל אני מקווה שסיטי תזכה בליגת האלופות כי היא משחקת את הכדורגל הכי יפה".

עוד בנושא

בספרד טוענים: משכורת העתק של בייל תעזור לריאל לפתות גלקטיקו חדש
כמה כסף תצטרך ריאל מדריד לשלם לאמבפה? דירוג המשכורות
נייג'ל דה יונג העדיף את ברצלונה על פני פריס סן ז'רמן בגלל נייקי

מתייס דה ליכט שחקן נבחרת הולנד. רויטרס
לא רק הוא על הכוונת. דה ליכט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully