וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "משחק קיצוני. גאה בשחקנים שהצליחו למרות הכל"

אחרי המבוכה וההעפלה, מאמן הפועל חולון סיכם את הדרמה בסקשפהרבאר: "ידענו כמה קשה לשחק במשחקים האלה". היריבה בחצי גמר היורופקאפ: ססארי או קרשיאקה

ONE

בפלייר: חולון מפסידה לנהריה בליגה

הפועל חולון עלתה הערב (שלישי) לחצי גמר היורופקאפ, אבל קשה לומר שהיו לה יותר מדי סיבות לחגוג. היא נחלצה מאחת המפלות המביכות בתולדות הכדורסל הישראלי, ואולי המביכה מכולן, כששמטה יתרון בן 33 נקודות מהמשחק הראשון מול אלבה פהרבאר ונקלעה להארכה בגומלין בהונגריה. סוף טוב, כמעט הכל טוב - הסגולים הובסו רק 101:74 והפכו לקבוצה החמישית בארץ שהתברגה אי פעם בין ארבע הגדולות במפעל אירופי כלשהו.

עוד בנושא
יורופקאפ: הפועל חולון הובסה, שרדה הארכה והעפילה לחצי הגמר
עודד קטש חתם לעונה נוספת בהפועל ירושלים: "חולמים שהוא יהיה הפרגוסון שלנו"
גיא פניני לדין על העלבת השופטים נגד נהריה, סטול הושעה מהמשחק נגד אילת

מאמן הפועל חולון דן שמיר. אתר פיב"א, אתר רשמי
יצאו בנס מהנס. שמיר/אתר רשמי, אתר פיב"א

"חוללנו נס, אבל זה לא הספיק לנו", הייתה הכותרת מלאת הגאווה באתר הרשמי של אלבה. מאמן חולון, דן שמיר, נשמע מעט אחרת בסיום המשחק בסקשפהרבאר: "בשבועות האחרונים דיברנו כמה פעמים על הדינמיקה של המשחקים האלה, וכמה קשה לשחק בהם. היום קיבלנו לכך דוגמה קיצונית. לא הצלחנו לקחת שליטה על המשחק בשלבים המוקדמים, אלבה קלעה באחוזים מאוד גבוהים והייתה כבר על 18 מ-27 לשלוש. למרות הכל, אני שמח לעבור שלב וגאה בשחקנים שהיו מסוגלים להיכנס להארכה במצב כל כך לא פשוט, ובכל זאת לעשות את העבודה ולסיים את המשחק".

גם השלבים הבאים ביורופקאפ ייערכו בשיטת המפגשים הכפולים בבית ובחוץ, וחולון תארח את המשחק הראשון בחצי הגמר ביום רביעי בעוד שבועיים, 10 באפריל, למחרת הבחירות לכנסת. זהות יריבתה תתברר באופן סופי מחר, אבל זו צפויה להיות דינמו ססארי, שתארח את פינאר קרשיאקה אחרי שכבר ניצחה אותה בחוץ ב-19 נקודות הפרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully