וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני לדין על העלבת השופטים נגד נהריה, סטול הושעה מהמשחק נגד אילת

26.3.2019 / 13:59

קפטן נבחרת ישראל יוכל להתנצל על מעשיו ולקבל קנס כספי בשל: "עברו המשמעתי הנקי" לדברי היועץ המשפטי. גארד אשדוד שהורחק בפעם השנייה העונה קיבל עונש של השעייה ממשחק בפועל וקנס כספי על סך 10,000 שקלים

ONE

קפטן נבחרת ישראל גיא פניני צפוי לספוג קנס מבית הדין של איגוד הכדורסל, לאחר שהיועץ המשפטי של האיגוד, עו"ד טל אור, החליט להעמידו לדין בין התנהגות בלתי ספורטיבית והעלבת שופטי המשחק בהתמודדות נגד עירוני נהריה ביום שבת האחרון. פניני העליב את השופטים מספר פעמים במהלך הרבע השלישי, אך לא הורחק, כשהשופטים מציינים זאת בדוח שלא הועבר לידי התקשורת לפי החלטת האיגוד.

היועץ המשפטי החליט להקל עם פניני וכתב כי: "מאחר שמדובר בשחקן מקצועני וותיק בליגת העל ובנבחרת ישראל, ממנו מצופה כי יהווה דוגמא אישית או מודל לחיקוי וינהג אחרת, וודאי כלפי שופטי הכדורסל, ומאחר שעברו המשמעתי באיגוד יחסית נקי - הרי שבכפוף לכך שהשחקן יתנצל ויביע חרטה כנה על החטת דברי העלבון והביזוי כלפי משקיף ושופטי המשחק, ניתן יהא להסתפק בהטלת קנסות כספיים בפועל ועל תנאי".

שחקן הפועל חולון, גיא פניני. קובי אליהו
"מצופה כי יהווה דוגמא אישית". גיא פניני/קובי אליהו

במקביל, הודיע עו"ד אור כי שחקן מכבי אשדוד, פול סטול, יושעה מהמשחק הקרוב נגד הפועל אילת. סטול הורחק במשחק נגד הפועל ירושלים ביום שבת, כשלטענת השופט דודי רומנו אמר לו: "mama bicho", שבספרדית/פורטוגזית אומר: בן זונה. רומנו הרחיק את סטול והוא עומד לדין על "העלבת שופטי המשחק".

מאחר וסטול כבר הורחק העונה לאחר שחבט בשחקן הפועל אילת פרדריק בורדיון, הוא מורחק אוטומטית לפי תקנון המשמעת ועו"ד אור יסתפק בהפעלת קנס כספי על סך 10,000 שקלים והטלת קנס כספי על תנאי בסך 20,000 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • גיא פניני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully