וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "לא הייתי מחתים את קיליאן אמבפה"

המאמן המושמץ התייחס למטרת הרכש המובילה של ריאל מדריד: "זה בלתי אפשרי בגלל מחירו, בהצלחה למי שינסה". על הקריירה של זידאן: "אין מקום להשוואה בינינו"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: זינדין זידאן שב לריאל מדריד

ז'וזה מוריניו התראיין ל"אס" הספרדי וסיפק מספר ציטוטים כמו שרק הוא יודע. המאמן הפורטוגלי התייחס למספר נושאים, וביניהם: מינויו של זינדין זידאן למאמנה החדש של ריאל מדריד, קיליאן אמבפה והאם ישוב לאמן בקרוב.

"המיוחד" התייחס לקריירה של זידאן עד כה ואמר: "אני לא חושב שיש כרגע מקום להשוואה בינינו. אבל בתקופת זמן קצרה הוא השיג מה שאף מאמן לא השיג וזה זכייה שלוש פעמים רצוף בליגת האלופות". על החתמתו כמאמנה החדש של אלופת אירופה היוצאת: "הוא האיש הנכון עבור ריאל מדריד. עכשיו הוא פותח דף חדש מבחינתו. הוא צריך לבנות קבוצה חדשה, לקנות שחקנים ולמכור ולהנחיל את השקפת עולמו על הקבוצה".

מוריניו התייחס גם למטרת הרכש העיקרית של הבלאנקוס בקיץ הקרוב, קיליאן אמבפה, שחקנה של פריס סן ז'רמן: "אם אני הייתי המאמן לא הייתי ממהר להחתים את אמבפה כי זה כמעט בלתי אפשרי בגלל מחירו הגבוה. אם מישהו רוצה לנסות שיהיה לו בהצלחה". על זכייתו של הסופרסטאר במונדיאל וההיסטוריה שעשה בקיץ האחרון עם נבחרת צרפת: "הוא ייזכר לעד כשחקן הצעיר ביותר שזכה במונדיאל. לפעמים אתה נמצא בקבוצת כוכבים ומרוויח מזה אבל זה לא המקרה כאן. מדובר שוב ביכולת של צרפת לגדל שחקנים מוכשרים כמו אמבפה, ולדעתי הוא השחקן המשמעותי בעולם כיום".

לשאלה האם יחזור לאמן בקרוב השיב: "אני חושב על כדורגל 24 שעות ביממה. אם יש משהו שעובר בראשי זה לזכות באליפות חמישית וזכייה שלישית בליגת האלופות עם קבוצה שונה".

כזכור, מוריניו פוטר מאימון מנצ'סטר יונייטד בדצמבר העונה בעקבות היכולת המאכזבת של הקבוצה בזירה המקומית ובליגת האלופות, והוחלף על ידי שחקן העבר של השדים האדומים, אולה גונאר סולשיאר.

עוד בנושא:

ריאל מדריד הכריזה על "מבצע אמבפה", גם מיראלם פיאניץ' על הכוונת
גרמניה נקמה בהולנד, גנאברי: "מחצית ראשונה סנסציונית שלנו"

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
פה גדול, כרגיל. מוריניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully