וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה נקמה בהולנד, גנאברי: "מחצית ראשונה סנסציונית שלנו"

הנבחרת של יוגי לב פתחה קמפיין עם 2:3 מרשים באמסטרדם וסגרה חשבון על ה-3:0 בליגת האומות. יוגי לב: "זו דרך לא רעה להתחיל קמפיין"

לירוי סאנה שחקן נבחרת גרמניה. רויטרס
אדריכל הניצחון. לירוי סאנה/רויטרס

שנה קשה מאוד עברה על נבחרת גרמניה. אחרי שאיבדה את תוארה כאלופת העולם עם התרסקות במונדיאל בשנה שעברה, הגיע טורניר ליגת האומות שבו נחלה עוד כישלון עם הפסדים לצרפת ובעיקר תבוסה צורמת של 3:0 בהולנד. אמש (ראשון) הגיעה הנקמה המתוקה של הגרמנים, שפתחו את קמפיין מוקדמות היורו עם 2:3 מתוק ומרשים באמסטרדם. ההולנדים הצליחו לחזור מפיגור 2:0, אבל ניקו שולץ כבש את שער הניצחון בדקה ה-90.

ניקו שולץ שחקן נבחרת גרמניה. GettyImages
גיבור הניצחון. ניקו שולץ/GettyImages

"זה היה ניצחון גדול. מרקו (רויס) מצא אותי בעמדה נוחה והבקעתי. ידענו שאנחנו איכותיים מספיק כדי לנצח את המשחק הזה.

מנואל נוייר הזכיר את המפגשים הקודמים עם ההולנדים: "במשחק הקודם אנחנו ספגנו ראשונים, כך שזה היה נהדר לכבוש ראשונים במשחק הזה. היו לנו בעיות במחצית הראשונה. שיחקנו נגד נבחרת טובה מאוד שהצליחה לחזור, אבל הפעם היינו עם ידינו על העליונה".

סרג' גנאברי, שכבש שער נפלא בבעיטה מסובבת מול השמירה של ואן דייק, אמר: "ואן דייק הוא בלם נהדר, הכי טוב כרגע לדעתי. בהתחלה ניסיתי לעבור אותו לחלק החיצוני, אבל הצלחתי לשנות כיוון ולהבקיע. המחצית הראשונה היתה סנסציונית מבחינתנו, אבל ספגנו בתחילת המחצית השנייה וזה היה קשה אחרי זה. היינו צריכים את הניצחון הזה בשביל הביטחון.

יוגי לב, שזכה סוף סוף לנחת מהנבחרת שלו, אמר: "שיחקנו ממש טוב במחצית הראשונה, אבל לא שמרנו על הרמה במחצית השנייה. אהבתי את זה שהנבחרת האמינה ביכולת שלה לנצח. ניצחון בהולנד זו דרך טובה להתחיל קמפיין מוקדמות, אבל אנחנו עדיין צריכים לשפר דברים ולשמור על היתרון שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully